مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی از بازگشت آنتونی استوکس به تمرینات تیم تراکتورسازی خبر داد.
کد خبر: ۶۹۳۲۳۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۷ 20 December 2018

به گزارش تابناک تبریز؛ مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز در گفتگو با خبرورزشی شبکه سه سیما از بازگشت دو مهاجم خارجی تیم خبر داد و گفت:استوکس و اروین دو مهاجم فراری این تبم در نیم فصل دوم لیگ به این تیم اضافعه خواهند شد و همه را شگفت زده خواهند کرد.

دکتر علی‌رضا اسدی مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی درباره بازگشت استوکس به تبریز اظهار داشت: آنتونی استوکس بازیکن تیم تراکتورسازی به زودی در تبریز حضور پیدا می‌کند و‌ به تیم اضافه خواهد شد.
وی افزود: تمرینات تیم تراکتورسازی با توجه به تعطیلات نیم‌فصل‌ در حال حاضر تعطیل بوده و از هفته آینده در تبریز آغاز خواهد شد و استوکس نیز از روز ۱۳ دی ماه به تمرینات تیم اضافه خواهد شد.
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی با اشاره به انتشار ویدیوئی از این بازیکن گفت: در خصوص تصاویری که از آنتونی استوکس در فضای مجازی منتشر شده است باید به مواردی اشاره کنم تا افکار عمومی و هواداران پرشور و شعور تراکتورسازی در جریان برخی از امور قرار بگیرند.

وی ادامه داد: استوکس حدفاصل سالهای ۲۰۰۷ تا ۲۰۰۹ عضو تیم فوتبال ساندرلند انگلیس بوده است، در بین این سال‌ها یعنی چیزی حدود ۱۰ سال پیش انتشار ویدیوی خصوصی‌ با همسرش وی را دچار مشکل می‌کند و این اتفاق باعث می‌شود که پرونده‌ای در دادگاه تشکیل شده و در پایان، دادگاه رای به تبرئه استوکس و صدور قرار مجرمیت برای متخلفین منتشر کننده تصاویر می نماید.

اسدی افزود: ولی برای ارکان مدیریتی باشگاه و بنده جای سوال دارد، چرا باید این ویدیو بعداز حدود ۱۰سال و درست در زمانیکه قرار بود جلسه‌ای با استوکس برگزار شود تا مقدمات لازم برای بازگشت وی به جمع پرشورها فراهم شود، این ویدیو در فضای مجازی منتشر می‌شود.

وی ادامه داد: برای ما سوال است چه کسی یا کسانی از حضور استوکس در تبریز بیم و هراس دارند؟ بهتر است عنوان کنم که با اینگونه شیطنت‌های نخ نما شده، تراکتور با حمایت مالک باشگاه و هوادارانش از حرکت باز نخواهد ایستاد و به راه خود ادامه می‌دهد تا به هدف نهایی برسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار