حجت الاسلام والمسلمین اکبری با اعلام راه اندازی دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی استان هرمزگان و انتصاب قضات آن، تأکید کرد:
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با اعلام این مطلب که اهتمام دستگاه قضایی برخورد جدی و بدون مسامحه با قانون شکنان است، خواستار نظارت ویژه رؤسا و دادستانهای حوزه های قضایی استان بر پرونده‌های مفاسد اقتصادی شد.
کد خبر: ۶۹۳۱۹۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۸ 20 December 2018

اهتمام دستگاه قضایی، برخورد جدی و بدون مسامحه با قانون شکنان است/ لزوم نظارت ویژه رؤسا و دادستانهای حوزه‌های قضایی بر پرونده‌های مفاسد اقتصادی

به گزارش تابناک هرمزگان، سومین همایش فصلی رؤسا و دادستانهای حوزه های قضایی استان هرمزگان در سال 1397 به ریاست حجت الاسلام و المسلمین اکبری رئیس کل دادگستری استان برگزار شد.

در جریان برگزاری این نشست ، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با بیان این مطلب که شرایط کنونی کشور، اتخاذ نگاه ویژه و تدابیر متناسب با وضعیت پیش رو را می طلبد، ضمن تأکید بر لزوم تلاش مضاعف در روند خدمت رسانی به مردم اظهار داشت: عبور از این مرحله حساس نیازمند عزمی همگانی، مدیریت جهادی، ولایتمداری و روحیه انقلابی به منظور تلاش مستمر و مجاهدت هر چه بیشتر می‌باشد.

رئیس شورای قضایی استان هرمزگان تصریح کرد: بی تردید تلاش جهادگونه و هدفمند، مدیریت منابع مالی و انسانی و همچنین مراقبت نفس و پرهیز از هرگونه فساد؛ بسترساز رضایتمندی مردم و ارتقاء شاخص های سلامت و کارآمدی دستگاه قضایی استان خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری با بیان این مطلب که توانمند سازی نظارت و بازرسی، ضامن مدیریت اثربخش و کارآمدی دستگاه قضایی است بر ضرورت نظارت مستمر رؤسا و دادستان های حوزه های قضایی بر مجموعه های تحت سرپرستی خود تأکید کرد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با اعلام این مطلب که با توجه به استجازه ریاست قوه قضائیه از رهبر معظم انقلاب اسلامی و موافقت ایشان، دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی استان هرمزگان راه اندازی و قضات آن نیز منصوب شده اند، اظهارداشت: در دفاع از حقوق عامه کوتاهی نخواهیم کرد.

وی با اعلام این مطلب که اهتمام دستگاه قضایی برخورد جدی و بدون مسامحه با قانون شکنان است، خواستار نظارت ویژه رؤسا و دادستان های حوزه های قضایی استان بر پرونده های مفاسد اقتصادی شد.

رئیس شورای قضایی استان هرمزگان ، جدیت رؤسا و دادستان های حوزه های قضایی استان هرمزگان در صیانت از حقوق شهروندی ، نظارت مستمر بر ضابطین ،رعایت شئون اداری و نظم سازمانی، توجه به صرفه جویی و کاهش هزینه های غیرضرور، مدیریت پرونده های شعب نامتعارف و صدور آرای متقن را اموری ضروری در جهت افزایش بهره وری و ارتقاء عملکرد دادگستری استان عنوان کرد.

شایان ذکر است: پیش از  سخنان رئیس کل دادگستری استان هرمزگان ، هر یک از معاونین دادگستری استان و رؤساء و دادستانهای حوزه های قضایی ، گزارشی از مهم‌ترین برنامه‌ها ، اقدامات ، و دستاوردهای مجموعه  تحت امر خویش ، بیان نمودند.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار