سرپرست فرمانداری قرچک:
سرپرست فرمانداری قرچک گفت: مینی بوس های خطوط شهرستان های ورامین و پیشوا که از داخل شهر قرچک عبور می کنند، بار ترافیکی منطقه را افزایش می دهند.
کد خبر: ۶۹۲۷۷۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۳ 19 December 2018

بهمن خطیبی ظهر چهارشنبه در جلسه شورای هماهنگی حمل و نقل و ترافیک شهرستان که به منظور تصمیم گیری در خصوص مسیر تردد و ساماندهی مینی بوس های فعال در خطوط ورامین و پیشوا به نقاط مختلف تهران و بالعکس برگزار شد، افزود: پیرو مصوبه جلسه شورای هماهنگی حمل و نقل و ترافیک شهرستان در خرداد ماه امسال، موضوع ساماندهی وسایل نقلیه عمومی در قرچک در دستور کار قرار گرفت.

وی یادآور شد: کلیه وسایل نقلیه عمومی شهرهای اطراف قرچک باید از کمربندی جنوبی حرکت کنند و این موضوع با جدیت در دستور کار شورای هماهنگی حمل و نقل و ترافیک قرار گرفته است.

این مسئول همچنین به موضوع ترافیک قلعه نو اشاره کرد و گفت: یکی از مشکلات اصلی ترافیکی شهرستان که جزو مطالبات اصلی مردم است ترافیک منطقه قلعه نو محسوب می شود چرا که وقت زیادی از مردم در این ترافیک هدر می رود.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک افزود: ضرورت دارد استانداری تهران نیز با جدیت ورود پیدا کرده و با تشکیل جلسه ای با حضور مسئولان شهرستانهای جنوب شرق استان تهران این موضوع را تعیین تکلیف کند.

سرپرست فرمانداری قرچک همچنین بر ضرورت ایمن سازی سرعت گیرها تأکید کرد.

گفتنی است در این جلسه حبیبی معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و شریف شهردار قرچک نیز حضور داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار