اولین ملاقات عمومی حسین‌زادگان استاندار مازندران با مردم شهرستان‌های تابعه در بابل رقم خورد.
کد خبر: ۶۹۲۴۲۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۹ 18 December 2018

 امروز بابل به‌عنوان اولین مقصد احمد حسین‌زادگان استاندار مازندران که مدت کوتاهی است این مسئولیت را بر عهده گرفت انتخاب شد تا با حضور در این شهرستان و دیدار چهره به چهره با مردم پاسخگوی مشکلات آن‌ها باشد.

وی در ابتدای این سفر درون استانی با همراهی ولیزاده فرماندار ویژه و جمعی از مدیران شهرستانی با حجت‌الاسلام مجتبی روحانی امام‌جمعه این شهر دیدار کرد.

در این دیدار حجت‌الاسلام روحانی با ذکر این نکته که بابل دارای ظرفیت فراوانی است اظهار کرد: با توجه به اوضاع کنونی کشور دعا می‌کنیم تا وضعیت مردم مازندران با تدابیر شما حل و موجب امید در مردم شود.

وی افزود: در مازندران سرمایه‌ها و سرمایه‌داران خوبی وجود دارد که با کمی کمک و تلاش می‌توان آن‌ها را در مسیر سرمایه‌گذاری سوق داد تا بسیاری از مشکلات برطرف شود.

امام‌جمعه بابل ادامه داد: ما از استاندار توقع داریم به همه نقاط استان نگاه یکپارچه داشته باشند و در انتخاب مسئولان نگاه بومی مورد نظر قرار گیرد.

این مسئول یادآور شد: مازندران شهدای بیشتری نسبت به استان‌های دیگر تقدیم انقلاب کرد و توقع ما این است نگاه انقلابی در اولویت اول قرار گیرد.

در ادامه این نشست کوتاه استاندار مازندران به‌همراه امام‌جمعه بابل، مدیران استانی و شهرستان بر سر مزار آیت‌الله هادی روحانی نماینده فقید رهبری در مازندران حاضر و ذکر فاتحه‌ای نثار این فقید سعید کردند و سپس با حضور بر سر مزار شهدای گمنام در آستان مقدس امام‌زاده قاسم این شهر به‌ساحت مقدس این شهدا و امام‌زاده عرض ارادات نمودند.

 


حسین‌زادگان با ارج نهادن به مقام شامخ شهدا از همراهان خواست به دیدار خانواده شهدا بروند که این ملاقات با حضور در بیت شهیدان سیدجواد و سیدصادق میرابراهیمی محقق شد و در این دیدار استاندار مازندران اظهار کرد: برای خدمت‌رسانی بهتر و بیشتر به مردم نیازمند دعای خیر خانواده‌های شهدا هستیم.

وی افزود: زحمات خانواده‌ها و جانفشانی شهدا فراموش شدنی نیست، باید همیشه قدر این فداکاری‌ها را دانست.

بخش بعدی برنامه‌های امروز استاندار در این شهرستان حضور در سالن کنفرانس ساختمان فرمانداری ویژه بابل بود تا به برنامه اصلی خود یعنی پاسخگویی به مراجعین رسیدگی کند.

استاندار مازندران افزود: امروز بیشترین دغدغه‌های مردم کشور و مازندران مسائل اقتصادی‌و اشتغال است، ما هم به‌دنبال کم‌کردن این مشکلات در سطح استان هستیم.

این مسئول با اشاره به اینکه مدیران‌کل نیز باید در برطرف کردن مشکلات همت کنند ادامه داد: در این سفرهای درون استانی برخی از مدیران‌کل همراه ما حضور دارند تا از نزدیک با مشکلات آشنا شوند و در مسیر حل آن‌ها برآیند، به آن‌ها گفتم حضورتان را در شهرستان‌ها بیشتر کنید و مستمر باشد.

حسین زادگان تصریح کرد: در شهرستان‌ها فرمانداران نیز باید به بخشداری‌ها بروند، با مردم ملاقات حضوری داشته‌و مشکل‌گشایی کنند، محور فعالیت‌های دولت در شهرستان‌ها فرمانداران هستند.

نماینده عالی دولت در مازندران گفت: در این جلسات پیشنهادات و تذکراتی برخی از هم استانی‌ها می‌دهند که بسیار ارزشمند و موجب پیشرفت امور خواهد شد پس باید با نگاه ویژه‌تری به این‌گونه نشست‌ها با مردم داشت.

وی افزود: برنامه سفر ما و ملاقات عمومی با مردم به بابل ختم نخواهد شد، بر این کار تاکید داریم و به زودی با حضور در غرب استان باز هم از نزدیک با مردم دیدار می‌کنیم، ان‌شالله بتوانیم برخی از این مشکلات را حل کنیم.

پس از ملاقات عمومی استاندار با بیش از ۴۰۰ شهروند که ۵۰ نفر این ملاقات‌کنندگان از شهرستان‌های همجوار مانند بابلسر، فریدونکنار، قائمشهر و آمل بودند و حدود پنج ساعت به‌طول انجامید حسین‌زادگان با حضور در ورزشگاه هفت‌تیر این شهرستان از نزدیک روند بازسازی این مجموعه ورزشی را مورد ارزیابی قرار داد.
شایان ذکر است در این سفر از دیگر پروژه‌های عمرانی شهرستان بابل مانند تصفیه‌خانه بزرگ آبرسانی به شهرهای گروه الف، سایت زباله انجیلسی و ساماندهی پروژه گردشگری بابلرود بازدید به‌عمل خواهد آمد.

بلاغ

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار