آیا شیراز دریا و ساحل دارد که همزمان با پخش سخنان استاندار هرمزگان تصاویری از ساحل استان هرمزگان به اسم شیراز نوشته حرکت صدا و سیما بوی تفرقه می‌دهد.
کد خبر: ۶۹۲۰۹۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۸ 18 December 2018

به گزارش تابناک هرمزگان، در تاریخ 97/9/25 از شبکه‌های مختلف صداوسیما در بخشهای خبری گزارشی از قاچاق سوخت در هرمزگان خصوصاً جزیره قشم پخش شد که توسط صداوسیمای مرکز شیراز تهیه شده بود و بنظر می‌رسید با اهداف خاص از جمله زیر سئوال بردن مدیریت در استان هرمزگان و در راستای بهانه‌جویی جهت اتصال فارس به خلیج‌فارس بوده چرا که قاچاق سوخت در همه استانهای مرزی از جمله سیستان‌وبلوچستان، بوشهر، خوزستان و استانهای غربی هم به همین صورت است و همه مسئولین کشوری هم از این موضوع اطلاع کافی دارند، خوب است مسائلی را که به همین صورت که استان فارس برای هرمزگان بولد می‌کند برای خودش بولد شود آیا این کار اخلاقی است.

آیا درست است که از صداوسیمای هرمزگان به مسایل زرد از شیراز گزارش تهیه کند و به تصویر بکشد ضمن اینکه گزارش فوق ساختگی بودنش از جایی بیرون میزند که اكثر مردمی مطابق گزارش بومی هستند لهجه شيرازی دارند!!!
قدردانی معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از خبرنگار صدا و سیما استان فارس که خارج از حوزه کاری خود سفر کرده بود به استان هرمزگان و گزارش درباره لوله کشی در کف دریا برای قاچاق سوخت به جزیره قشم پوشش داده بود تقدیر شد هم جایی شک و تعجب دارد.

دانلود

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار