تجمیع زباله‌ها و نخاله‌های ساختمانی در محله میراشرف این منطقه را به جولانگاه موش‌هایی تبدیل کرده که با جثه‌های عظیم و چالاک داد مردم را در میراشرف درآورده است.
کد خبر: ۶۹۱۹۹۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۲ 17 December 2018

به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، در حالی اهالی منطقه میراشرف به ویژه ساکنان اطراف گورستان میراشرف از حمله موش‌ها و جولان آنها در این منطقه لب به شکوه گشوده‌اند که در این فصل سرد سال موش‌ها این منطقه را به مکان امن و گرم برای خود تبدیل کرده‌اند تا همچنان وحشت اهالی از وجود موش‌ها و حیوانات جونده دیگر افزون‌تر شود.

هر چند مسئولان مربوطه قول داده‌اند که به سرعت با جمع‌آوری زباله و نخاله به این جولان موش‌ها و جوندگان پایان خواهند داد اما هنوز این کار به نتیجه نرسیده و مئسولان وعده یک ماه دیگر را داده‌اند تا با استفاده از روش طعمه‌گذاری بتوانند بساط موش‌ها و سایر جوندگان را از این منطقه برچینند.
 
این منطقه که قرار بود روزی به بوستانی در خور اهالی منطقه تبدیل شود در یک غفلت به محل تخلیه نخاله‌های ساختمانی و تجمیع زباله‌های شهری تبدیل شده که قطعا مسئولان باید هر چه سریعتر با سم‌پاشی و روش‌های جدید به حضور و جولان موش‌ها در این منطقه پایان داده و امنیت خاطر اهالی را در رفت و آمد آنان فراهم کنند.
 


انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار