امام جمعه موقت تهران:
امام جمعه موقت تهران با بیان این که استانداران باید مسئولیت و اختیار بیشتری داشته باشند، گفت: دولت باید برای افزایش اختیارات استانداران تصمیم بگیرد.
کد خبر: ۶۹۱۹۸۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۲ 17 December 2018

حجت الاسلام محمد حسن ابوترابی فرد، بعد از ظهر دوشنبه در آئین تکریم محمدحسین مقیمی استاندار سابق و معارفه انوشیروان محسنی بند پی به عنوان استاندار جدید تهران طی سخنانی گفت: ترافیک و آلودگی هوا از مسائل اساسی است که استاندار سابق در دوران تصدی استانداری تهران به آن توجه داشت.

وی افزود: احداث قطار شهری به ویژه در اسلامشهر کار بزرگی برای استان تهران است که امیدواریم استاندار جدید آن را به سرانجام برساند.

امام جمعه موقت تهران با بیان این که رینگ آب شرب تهران با هزینه سنگین در دوران حضور استاندار سابق تا ٨٠ درصد انجام شده و امیدواریم نهایی شود، گفت: تعاونی های مسکن تهران مشکلات جدی داشتند و استاندار سابق پاسخ جدی به آن دادند و امیدواریم استاندار جدید ادامه دهنده آن باشند.

ابوترابی فرد خواستار توجه بیش از پیش به بافت فرسوده تهران شد و گفت: کاهش بافت فرسوده نقش مهمی در کاهش آسیب پذیری تهران دارد و از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی برگزاری انتخابات ۹۸ و ۱۴۰۰ را از مهم ترین مسئولیت های استاندار تهران دانست و گفت: اگر در تهران به شایستگی برگزار شود الگوی کشور است و انتخابات مهمی در پیش داریم.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان تهران ادامه داد: حضور استاندار سابق در استان تهران مورد وفاق و امنیت آفرین بود و تلاش استاندار جدید نیز می بایست در ارتقاء نظام مردم سالاری در کشور متمرکز باشد.

وی با بیان این که استانداران باید مسئولیت و اختیار بیشتری داشته باشند، گفت: استانداران اگر مسئولیت داشتند، شاهد تحول بیشتر در کشور بودیم و دولت باید برای افزایش اختیارات استانداران تصمیم بگیرد و این اقدام موجب کاهش هزینه های اداره کشور می شود.

امام جمعه موقت تهران با بیان این که امروز « اخلاق» کشور را اداره می کند، گفت: باید با جرم برخورد شود و عدم احساس امنیت متخلف با تقویت نیروی انتظامی و قوه قضائیه محقق می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار