دادستان عمومی و انقلاب میناب از کشف 7 هزار لیتر سوخت قاچاق و بیش از یک و نیم تن مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۶۹۱۸۶۸
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸ 17 December 2018

کشف 7 هزار لیتر سوخت قاچاق و بیش از یک و نیم تن مواد مخدر در شهرستان میناب

به گزارش تابناک هرمزگان، علی گرمه‌ای دادستان عمومی و انقلاب میناب از کشف 7 هزار لیتر فرآورده‌ نفتی قاچاق دپو شده در این شهرستان خبر داد.

علی گرمه ای در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای مقابله با پدیده قاچاق سوخت و جلوگیری از هدر رفت سرمایه ملی، سربازان گمنام امام زمان (عج) پس از اقدامات دقیق اطلاعاتی ، محل نگهداری سوخت قاچاق را در روستای تیاب این شهرستان شناسایی نمودند.

وی در ادامه افزود: به دستور مقام قضایی با تشکیل چند اکیپ عملیاتی و اعزام نیروها به محل، ضمن پاکسازی منطقه مورد نظر 7 هزار لیتر فرآورده‌ نفتی قاچاق از نوع گازوئیل کشف و ضبط شد.

این مقام قضایی همچنین یادآور شد : سربازان گمنام امام زمان(عج) در بازرسی از محل دپوی سوخت قاچاق ، 1540 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک ، 5 دستگاه خودروی نیسان فاقد پلاک و مجهز به مخازن انتقال سوخت، 29 عدد مخزن غیرمجاز و 8 دستگاه موتور مکنده کشف نمودند.

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان میناب در خاتمه خاطرنشان کرد: سوخت‌های مکشوفه به شرکت پخش فرآورده‌های نفتی این شهرستان انتقال یافته و پس از تشکیل پرونده ،رسیدگی به موضوع در دادسرای عمومی و انقلاب میناب ادامه دارد.

انتهای پیام /

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار