امیر محمد از یک خاطره تلخ و غم انگیز در زندگی خود سخن می گفت! او می گفت در یکی از سفرها که به علت حاد شدن وضعیت جسمانی ام همراه مادرم عازم شیراز بودیم ، خودرو تصادف می کند و مادرم را از دست می دهم.
کد خبر: ۶۹۱۶۵۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۶:۴۴ 17 December 2018
روزهای پایانی هفته گذشته ، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ، مدیر درمان موسسه محکم و مدیر موسسه حایت از بیماری های سرطانی نور برای بازدید و بررسی مشکلات بهداشتی و همچنین بررسی وضعیت بیماران خاص و صعب العلاج به شهرستان چرام سفر کرده و از نزدیک با مشکلات این شهرستان آشنا شدند.
در بخشی از این سفر ، بازدیدکنندگان به مرکز بهداشتی روستای "کره شهبازی" رفته و در آنجا از نزدیک با بیماران صعب العلاج دیدار و سعی در بررسی و کمک به این بیماران نمودند. در این میان دو برادر و سرگذشت تلخ آن ها موجبات ناراحتی و تاثر گروه شده بود!
 
 
امیر محمد و برادرش برای گروه از وضعیت زندگی و بیماری خود می گفتند. امیر محمد می گفت : از 8 سالگی دچار نوعی بیماری مرتبط با غدد فوق کلیوی شده است و برادرش هم از 4 سالگی دچار همین بیماری شده است. به گفته امیر محمد آنها باید هر ماه از شهرستان چرام تا شهر شیراز مسافرت کنند تا مراحل درمانی بیماری خود را طی کنند.
امیر محمد از یک خاطره تلخ و غم انگیز در زندگی خود سخن می گفت! او می گفت در یکی از سفرها که به علت حاد شدن وضعیت جسمانی ام همراه مادرم عازم شیراز بودیم ، خودرو تصادف می کند و مادرم را که همیشه هسفرم بود ، از دست دادم!
پدر امیر محمد و  برادرش یک کارگر ساده است و مجبور است شبانه روز کار کند و هزینه های درمان فرزندانش را تهیه کند. آن ها اکنون با نامادریشان زندگی می کنند که جای مادرشان آن ها را به شیراز می برد و مراحل درمانیشان را ادامه می دهد.
 
با هم بخندیم، با هم بگرییم، به هم کمک کنیم! / سرگذشت غم انگیز دو کودک بیمار + فیلم
 
نامادریشان از زندگی سخت آنها می گوید و از نداری ها اما او مصمم است که این کودکان درمان شود و تلاش می کرد که نظر خیرین را برای کمک به این دو کودک جلب کند.
امیر محمد که بغضی در گلو داشت و هزینه های درمان خود را بالا می دانست ، می گفت : از خیرین و نهادهای حمایتی فقط می خواهیم مانند دیگران به ما هم کمک کنند.
سالار جوکار که خود رئیس موسسه حمایت از بیماران سرطانی "نور" در کهگیلویه و بویراحمد است پس از دیدار با این دو کودک که سعی می کرد به آنها دلداری دهد گفت : همه ی تلاش خود را خواهم نمود که این دو کودک را تحت پوشش قرار دهیم.
جوکار افزود : وجود موسسات خیریه با اهداف خاص بوجود می آیند به این معنی که برخی موسسات برای کودکان با بیماری های خاص ، برخی موسسات برای بیماران سرطانی و برخی موسسات برای دیگر بیماری ها ایجاد شده اند.
وی گفت در مورد امیر محمد و برادرش هم تمام تلاش خود را خواهیم نمود که تحت حمایت موسسه "نور" قرار گیرند اما به هر جهت برای کمک به این دو کودک و چنین کودکانی دست همه ی خیرین را به گرمی می فشاریم و از آن ها استمداد می طلبیم.
 
دانلود
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
خاک توسرتون با این اداره مملکت
گچساران
|
United Kingdom
|
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
اقای ..... ریا کار فقط دکتر نیکبخت خوب میشناست
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار