کد خبر: ۶۹۱۶۵۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۲ 17 December 2018

پیش بینی ۵۳ ویژه برنامه برای چهل سالگی پیروزی انقلاب در گیلان

 

تابناک / رشت- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از پیش بینی ۵۳ ویژه برنامه برای چهل سالگی پیروزی انقلاب در این استان خبر دادو گفت: باید برای حضور پرشور مردم در برنامه‌ها توجه ویژه شود.

حجت‌الاسلام مجتبی اشجری بعدازظهر یکشنبه در پنجمین نشست شورای سیاستگذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گیلان که در دفتر نماینده ولی فقیه استان برگزار شد، اظهارکرد: پس از تشکیل کارگروه‌های مختلف و برگزاری جلسات متعدد تاکنون ۵۳ ویژه‌ برنامه شاخص استانی برنامه‌ریزی شده است.

وی رویکرد برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان گیلان را ایجاد امید در جامعه اعلام کرد و افزود: زمینه‌سازی حضور پرشور و گسترده مردم در برنامه‌های بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از اهمیت بسیاری برخوردار است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره اینکه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران بهترین فرصت برای تبیین نهضت عاشورایی امام راحل(ره) برای نسل جوان است، گفت: نسل جوان در خط مقدم و تیررس تبلیغات مسموم دشمنان نظام قرار دارند و پاسخگویی به شبهات آنان بسیار ضروری است.

حجت‌الاسلام اشجری با بیان اینکه با از ابزارهای هنری برای تشریح و تبیین دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی استفاده شود، بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی و نهادهای فرهنگی با انعکاس واقعیت‌های امروز ایران اسلامی و مقایسه آن با دوران گذشته، روح امید در جامعه را گسترش دهند.

ضرورت استفاده از فرصت ۴۰ روز از برنامه روز رشت تا دهه فجر

وی با اشاره به فرصت چهل روزه ۱۲ دی‌ روز رشت تا ۲۲ بهمن‌ سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: با انجام برنامه‌ریزی‌های لازم از این فرصت چهل روزه بهره‌برداری مناسب خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان بر برگزاری نشست‌های رسانه‌ای و خبری از ابتدای دی‌ماه سال جاری توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی برای بیان دستاوردهای نظام تاکید کرد و افزود: نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی به همت کارگروه اقتصادی و دستگاه‌های اجرایی استان از تاریخ ۲۹ دی‌ماه تا ۷ بهمن‌ماه سال‌جاری در محل نمایشگاه دائمی رشت برگزار می شود.

اشجری با اشاره به تقارن ایام فاطمیه با دهه فجر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ادامه داد: دهه فجر سال‌جاری رنگ و بوی فاطمی خواهد داشت لذا در تمامی برنامه‌ها، شئونات ایام فاطمیه حفظ شود.

وی از آغاز تبلیغات محیطی و فضاسازی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از روز جمعه پنجم بهمن‌ماه سال‌جاری در سراسر استان خبر داد و افزود: این تبلیغات با حفظ شئونات ایام فاطمیه تا روز ۳۰ بهمن‌ماه ادامه خواهد داشت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، یوم‌الله نهم دی‌ را فرصتی طلایی برای بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: با توجه به اینکه مردم رشت جز پیشتازان مبارزه با فتنه بودند، از مناسبت یوم‌الله نهم دی‌ماه می‌توان به‌خوبی بهره‌برداری لازم را برد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار