گوشه ای از افتخارات سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس؛
«سعید حسینی‌پور» رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس هفته‌ی گذشته از اقدام این سازمان برای انتقال حدود ۲۰۰ نفر از معتادان و کارتن‌خواب‌های سطح شهر بندرعباس به زادگاه اصلی شان خبر داد.
کد خبر: ۶۹۰۴۸۳
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۶ 13 December 2018

به گزارش تابناک هرمزگان به نقل از نشریه دلفین، «سعید حسینی‌پور» رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس هفته‌ی گذشته از اقدام این سازمان برای انتقال حدود ۲۰۰ نفر از معتادان و کارتن‌خواب‌های سطح شهر بندرعباس به زادگاه اصلی شان خبر داد.

وی با بیان این‌که جامعه نیازمند آرامش اجتماعی است، افزود: با همکاری دستگاه‌های مرتبط به‌ویژه مدیریت پیشگیری و نظارت بر تخلفات شهری شهرداری بندرعباس، معتادان بی‌خانمان که علاوه بر آسیب‌های اجتماعی چهره شهر را ناسالم جلوه می‌دادند، جمع‌آوری شدند و به محل سکونت اصلی‌شان انتقال یافتند.
اگر چه این اقدام شهرداری بندرعباس احتمالا به صورت کوتاه و مقطعی، قسمتی از این معضل را در سطح شهر بندرعباس ناپدید خواهد کرد اما فراموش نکنیم همان گونه که در زمستان سیل کارتن خواب ها و معتادها برای نجات جان‌شان از سرما به جنوب کشور سرازیر می شوند، در فصل تابستان نیز به دلیل گرمی هوا، این لایه‌ی اجتماعی آلوده از جنوب کشور به مناطق سردسیر مهاجرت می کنند و این روند را به صورت روند طبیعی زیست‌شان پذیرفته‌اند.
در این شرایط برخوردهای اینچنینی تنها سبب سر ریز مشکلات از استانی به استان دیگر ،آن هم به صورت مقطعی، خواهد شد و اگر به این باور برسیم که در کشوری واحد با دغدغه های واحد قرار داریم و تفکر ملی را سرلوحه‌ی کار خود ببینیم، آن‌گاه چنین اقداماتی اصلا جنبه‌ی تبلیغاتی و افتخار برای هیچ مدیری نخواهد بود.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار