آتش سوزی مجتمع تجاری ستاره جنوب بندرعباس که از حوالی ساعت 8 صبح امروز آغاز شده بود، تاکنون 3 کشته و 27 مصدوم بجا گذاشته است. این آتش سوزی حوالی ساعات 13 با تلاش یگان های امدادی و آتش نشانی مهار شد.
کد خبر: ۶۹۰۳۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۱ 30 July 2015
به گزارش تابناک، آتش سوزی در مجتمع تجاری ستاره جنوب شهر بندرعباس که حوالی ساعت 8 صبح امروز آغاز شده بود، جان 3 تن را گرفت و 27 تن را راهی بیمارستان کرد.

 
یگان های امدادی شهر بندرعباس با مدیریت معاون سیاسی و امنیتی و فرماندار شهر بندرعباس از همان دقایق اولیه حادثه در محل حاضر شدند اما شدت آتش سوزی و مسدود بودن برخی از معبرهای ورودی ساختمان موجب شد تا سرعت مهار آتش پائین باشد.
 
بیش از 15 خودروی آتش نشانی و یگان های مختلف امدادی از جمله اورژانس در محل حاضر و به سرعت مصدومین سانحه را به مراکز بیمارستانی منتقل می کردند.
 
بنابر اعلام دکتر نوروزیان مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، تا ساعت 15 امروز، 27 نفر از مصدومین این سانحه در بیمارستان های شهر بندرعباس پذیرش شده اند و حال عمومی عمده آنها مطلوب است و تنها یک جوان 24 ساله به علت استنشاق گازهای آلوده در وضعیت نامناسب بسر می برد.
 
فرماندار بندرعباس در گفتگو با رسانه ها از کشته شدن 3 تن از مصدومین این حادثه شامل یک پیرمرد، یک پیرزن و دختری جوان که دود ناشی از آتش سوزی را استشمام کرده بودند خبر داد و گفت: از همان دقایق اولیه آتش سوزی، هماهنگی ویژه ای میان یگان های مختلف امدادی و آتش نشانی ایجاد شد تا مهار حادثه میسر شود.

فرجام دانش مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهر بندرعباس نیز در گفتگو با رسانه های حاضر در محل حادثه اظهار داشت: به محض اطلاع آتش نشانی از بروز حادثه در این محلريال بلافاصله یگان های مختلف آتش نشانی بندرعباس از 3 ایستگاه به سمت این محل به حرکت درآمدند و با توجه به مرتفع بودن محل آتش سوزی، هماهنگی برای انتقال فوری نردبان های ویژه اتش سوزی نیز صورت گرفت و با همکاری دیگر یگان های امدادی حاضر در میدان، آتش به سرعت مهار شد.

وی گفت: شلوغی و ازدحام مردم و همین طور شمار بالای افراد حاضر در این مجتمع علت کندی پیش روی نیروهای آتش نشانی در طبقات بود.

وی گفت: آتش حوالی ساعت 13 به طور کامل و با بازرسی از تمامی طبقات مهار شد و هم اکنون یگان ها در حال جمع بندی میزان خسارات هستند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار