دبیر هیات بوکس استان کرمانشاه با اشاره به هجمه های اخیر برخی مخالفان بوکس کرمانشاه به این هیات، گفت: مخالفان هیات بوکس استان تعداد انگشت شماری هستند که جایگاهی در بوکس ایران و کرمانشاه ندارند.
کد خبر: ۶۸۹۶۳۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۶ 11 December 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،خدر ولدی، باتاکید براینکه حسین فشی رئیس هیات بوکس استان کرمانشاه مشمول قانون منع بکارگیری بازنشستگان نیست و به فعالیت خود در این هیات ادامه می دهد، اظهارکرد: متاسفانه برخی از منتقدان هیات بوکس استان در هفته‌های اخیر مسئله منع بکارگیری بازنشستگان را دستمایه‌ای برای هجمه به این هیات قرار داده اند.

وی افزود: اینکه در تمام رشته های ورزشی افرادی مخالف و موافق عملکرد روسای هیات ها باشند امری طبیعی است و در بوکس کرمانشاه نیز این مسئله وجود دارد.

دبیر هیات بوکس استان تصریح کرد: البته تمام قهرمانان و افراد نامی جامعه بوکس کرمانشاه موافق عملکرد هیات استان هستند و مخالفان هم افراد انگشت شماری هستند که جایگاهی نه تنها در بوکس ایران بلکه در بوکس کرمانشاه نیز ندارند.

وی اضافه کرد: با وجود افتخاراتی که هیات بوکس استان طی سالهای اخیر در رده های مختلف کسب و به رشد و ارتقاء این رشته در کرمانشاه کمک کرده، متاسفانه باز هم این افراد دست به تخریب می زنند و هرچه هم تلاش می کنیم باز انتقاد می کنند.

ولدی بابیان اینکه فضای مجازی تریبونی شده تا این افراد دست به تخریب هیات بوکس کرمانشاه بزنند، گفت: مخالفان بوکس کرمانشاه از طریق ارتباط با برخی از مسئولین و نمایندگان استان می خواهند اعلام کنند که رئیس هیات بوکس کرمانشاه بازنشسته است و عملکرد مناسبی نداشته، درحالیکه هیچکدام از این دو موضوع صحت ندارد.

وی تاکید کرد: در بحث بازنشستگی باتوجه به اینکه آقای فشی جانباز و دارای مدرک دکتری هستند، این قانون شامل‌شان نمی شود، در بحث عملکرد هیات نیز طی سالهای اخیر شاهد موفقیت های گسترده ورزشکاران بوکس کرمانشاه در میادین مختلف ملی بوده ایم.

 

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار