سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از رضا لنگری مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با اهدا لوح تقدیر قدردانی کرد.
کد خبر: ۶۸۸۹۷۱
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۱ 10 December 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی؛ نشست تخصصی سالانه مدیران روابط عمومی معاونت‌ها، سازمان‌ها و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ١١ و ١٢ آذرماه جاری در شهر ساری (استان مازندران) برگزار شد.

در پایان این نشست، از روابط عمومی‌های ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی چهار استان تقدیر شد و لوح تقدیر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی توسط همایون امیرزاده «مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به مدیران این روابط عمومی‌ها اهدا شد.

در متن لوح تقدیر سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خطاب به رضا لنگری مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی آمده است؛ تلاش برای آگاهی رسانی ازفعالیت ها و عملکرد ادارات کل استانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، گامی ارزشمند در راستای تحقق شعار محوری و کلان برنامه "ایران، تهران نیست" و تنویر افکار عمومی و ارتقای آگاهی مخاطبان فرهیخته عرصه فرهنگ محسوب می شود.

در ادامه متن این لوح تقدیر آمده است؛ اکنون که براساس ارزیابی های مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی در بخش خبر و زیرپورتال در گزارش بازخورد سال ١٣٩٦ نائل به کسب رتبه نخست شده اید، از کوشش مجدانه جناب عالی و همکارانتان و نیز مدیرکل محترم استان که زمینه این موفقیت را فراهم کرده اند، صمیمانه قدردانی می کنم.

از خداوند متعال تداوم توفیق برای همکاران عزیز استان را مسألت دارم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار