در جریان هفته چهارم از لیگ دسته اول والیبال مردان ایران، نماینده شهرستان نکا سومین برد خود را بدست آورد تا بدون شکست، خود را مدعی اصلی صدرنشینی معرفی کرده باشد.
کد خبر: ۶۸۷۸۲۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۴:۲۸ 07 December 2018

 از هفته چهارم گروه یک رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال مردان کشور به میزبانی ورزشگاه تختی شهرستان رامسر مازندران، دو دیدار برگزار شد که در یکی از این مسابقات، شهروند نکا موفق شد تیم میلاد نور رامسر را با نتیجه سه بر یک شکست دهد.

در این دیدار که تیم میزبان امید فراوانی برای شکست مهمان نکایی خود بسته بود، نماینده شرستان نکا موفق شد سِت‌های اول، دوم و چهارم را با نتایج 25 بر 23، 25 بر 16 و 25 بر 19 به نفع خود به پایان برساند و تنها در ست چهارم تیم میزبان با نتیجه 25 بر 20 توانست از پس شهروند نکا برآید.

در دیگر دیدار این هفته نیز تیم‌های توپکا بابلسر و ژلانو آق قلا به مصاف هم رفتند که در پایان نماینده بابلسر با نتیجه سه بر دو و با برتری در ست‌های دوم، چهارم و پنجم با نتایج 25 بر 22، 25 بر 22 و 15 بر 12 موفق شد بر تنها نماینده استان گلستان در این گروه غلبه کند.

این دیدار درحالی برگزار شد که تیم والیبال شهروند نکا در هفته‌های اول و دوم دو برد پیاپی را برابر تیم‌های اتحاد نور و ژلانو آق قلا کسب کرده بود و با یک هفته استراحت در هفته چهارم پای در میدان رقابت نهاد.

شایان ذکر است که آقایان محمد آقایی و احمد اکبرزاده به عنوان داوران و خضرالله ترابی به عنوان نماینده و ناظر فدراسیون والیبال کشور، کار قضاوت و برگزاری این دیدار مهم را بر عهده داشتند.

همچنین هفته پنجم رقابت‌های دور رفت لیگ دسته اول والیبال کشور روز پنجشنبه هفته آینده 22 آذرماه پیگیری می‌شود که طبق برنامه اعلام شده تیم شهروند نکا در سالن سردار شهید طوسی این شهرستان از تیم توپکا بابلسر میزبانی می‌کند.

با این نتایج به نظر می‌رسد مسیر نماینده شهرستان نکا برای صدرنشینی و صعود از گروه هموار شده و با پیروزی خانگی در آخرین دیدار دور رفت رقابت‌های این گروه می‌تواند با اقتدار هرچه تمام‌تر قهرمانی دور رفت را جشن بگیرد.

بلاغ

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار