زلزله‌ای به بزرگی 4 و3 دهم درامواج درونی زمین (ریشتر) حوالی ساعت 23 و 42 دقیقه چهارشنبه شب روستای ایسین از توابع شهرستان بندرعباس را لرزاند.
کد خبر: ۶۸۷۵۵۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰ 05 December 2018

به گزارش تابناک هرمزگان، مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: این زلزله در عمق 11کیلومتری زمین در محدوده فاریاب ایسین بندرعباس رخ داده است.

علیرضا صفا در این رابطه گفت: این زلزله در ساعت 23 و 42 دقیقه و در عرض جغرافیایی( درجه شمالی) 27 و 36 و طول( درجه شرقی) 56 و287 به وقوع پیوست.

وی ادامه داد: خسارت های مالی و جانی تا این لحظه اعلام نشده ولی بلافاصله تیم های امدادی برای بررسی حوادث احتمالی به محل وقوع زلزله در روستای ایسین بندرعباس اعزام شدند.

روستای ایسین که در 15کیلومتری شمال شهر بندرعباس واقع شده علاوه بر کشاورزی، بخش اعظمی از جمعیت سر ریز شهر بندرعباس را در خود جا داده است.

این زلزله همچینن در شهر بندرعباس و بخش قلعه قاضی این شهرستان هم احساس شد.

استان هرمزگان به عنوان یکی از کانونهای مهم زلزله کشور بویژه بالای چهار ریشتر است و آخرین بار پیش از زلزله ایسین زمین لرزه ای به بزرگی 4 و9 دهم در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) بامداد اول مرداد ماه امسال حوالی رویدر بندر خمیر رخ داد.

این زمین لرزه نیز در عمق 19 کیلومتری زمین و در فاصله 50 کیلومتری رویدر، 57 کیلومتری کوخرد و 50 کیلومتری بستک هرمزگان به وقوع پیوست و خوشبختانه هیچگونه خسارتی نداشت.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار