فرماندار ابوموسی؛
معلولان و نیازمندان تحت پوشش بهزیستی از مسائل مهمی است که دنبال می شود تا در راستای توانمندسازی آنان اقدام موثر صورت گیرد.
کد خبر: ۶۸۶۸۴۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۱ 04 December 2018

به گزارش تابناک هرمزگان، به مناسبت سوم دسامبر ، 12 آذر روز جهانی معلولین ، رضا پور بابایی فرماندار ابوموسی به اتفاق برخی از مسئولین شهرستان با حضور در محل زندگی خانواده دارای معلول با سرپرست این خانواده دیدار و گفتگو کرد .

پوربابایی با اشاره به سختی ها و مشکلات متعدد خانواده های دارای معلول، صبرو استقامت، مهربانی و عطوفت و ایثار آنها بویژه مادران برای انجام وظیفه خداپسندانه و نگهداری از معلولین را قابل تقدیر دانست.

معلولیت محدودیت نیست

وی با تشکر از زحمات مدیر و کارکنان اداره بهزیستی ابوموسی در رسیدگی به مشکلات خانواده های تحت پوشش گفت: این بازدیدها به منظور آشنایی بیشتر با مشکلات نیازمندان و بررسی و رفع این مشکلات می باشد.

فرماندار ابوموسی افزود: توجه به معلولان و نیازمندان تحت پوشش بهزیستی از مسائل مهمی است که دنبال می شود تا در راستای توانمندسازی آنان اقدام موثر صورت گیرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان با تأکید بر اینکه ما نباید معلولیت را برای فرزندان خود یک محدودیت فرض کنیم و نباید اینگونه به آنان القا شود، تصریح کرد: همه ما باید تلاش نمائیم تا شرایط بهتری برای معلولان مهیا شود و آنها را در زندگی اجتماعی همراه خود داشته باشیم و مسیر توسعه رشد را با هم بپیماییم.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار