با حضور حجت الاسلام و المسلمین دکتر مصطفی رستمی رییس دفتر نهاد رهبری دانشگاه دانشگاههای کشور، دفتر نهاد رهبری دانشگاه پیام نور هرمزگان افتتاح شد.
کد خبر: ۶۸۵۷۶۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۱ 01 December 2018

دفتر نهاد رهبری دانشگاه پیام هرمزگان افتتاح شد

به گزارش تابناک هرمزگان، رییس دانشگاه پیام نور استان هرمزگان در این آیین با بیان اینکه پیام نور دانشگاهی است که عدالت در آن رعایت شده است، اظهار داشت: در ۱۴ مرکز دانشگاه پیام نور استان هرمزگان بالغ بر ۱۲ هزار دانشجو مشغول تحصیل می باشند.

دکتر محمد خیری افزود: در این دانشگاه علی رغم تلاش مجموعه ، مشکلات زیادی وجود داشته که خواهان رفع این مشکلات هستیم.

به گفته وی، تعدادی از همکاران این دانشگاه در هیات علمی پیمانی مشروط بوده و از شما درخواست مرتفع شدن مشکل این عزیزان را داریم.

رییس دانشگاه پیام نور استان هرمزگان اظهار امیدواری کرد: ایجاد دفتر نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور هرمزگان عاملی برای رفع مشکلات پیش روی این دانشگاه و دانشجویان باشد.

خیری بیان داشت: حضور حجت الاسلام حسین کرتی در این دانشگاه منشا برکاتی عظیمی بوده و در زمینه دانش افزایی اساتید، ورزش، فرهنگ و کرسی های آزاداندیشی دانشجویی کمک وافری خواهد بود و از حمایت های دکتر زمانی رییس دانشگاه پیام نور کشور و حجت الاسلام نبوی رییس نهاد مقام رهبری دانشگاه درخصوص تاسیس این نهاد انقلابی، تقدیر و تشکر کرد.

وی با اشاره به دغدغه اصلی مقام معظم رهبری که دانشگاهها بایستی به جایگاه اصلی خود برسند، افزود: ما مدعی هستیم که از دورترین نقطه به جامعه دانشگاهی خدمات ارائه داده و انشالله از نهالی که امروز کاشته می شود در آینده به نحو احسن برداشت خواهیم کرد.

رییس دانشگاه پیام نور استان هرمزگان در پایان با بیان اینکه بایستی از ظرفیت روحانیت در بحث های مدیریتی و فرهنگی تمامی مجموعه ها استفاده کرد، خاطرنشان کرد: پیام نور دانشگاهی است که به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی تاسیس شده و پرورش دانشجویان هدف اصلی آن می باشد.

رییس دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاههای کشور نیز در این اظهار داشت: امروز در جمع اساتید، هیات های علمی و دانشجویان استان هرمزگان حضور داشته و از مدیران دانشگاه پیام نور که باعث فراهم آوردن بستری برای ایجاد این اتفاق پربرکت در این دانشگاه شده قدردانی می کنم.

حجت الاسلام مصطفی رستمی با بیان اینکه دانشگاه محیطی است که فرهیختگان در آن گردهم می آیند، افزود: تحصیلکردگان در قالب اساتید و‌پیشکسوتان و دانشجویانی که در این مکان مشغول به تحصیل بوده در این دانشگاه حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه نمرات دانشجویان در دانشگاه پیام نور واقعی تر است، ادامه داد: به دلیل نوع آزمون ها در دانشگاه پیام نور، دانشجوهای با استعدادی در این دانشگاه وجود داشته که بایستی برای پرورش هر چه بیشتر استعدادهای آن ها از تمامی ظرفیتهای موجود استفاده شود.

رییس دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاههای کشور بیان داشت: تاسیس دفتر نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور این استان با وجود دارابودن ظرفیت های بالقوه در هرمزگان منشا کارهای عظیمی در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و سیاسی خواهد بود.

رییس دفتر نهاد رهبری در دانشگاه های استان هرمزگان نیز در این آیین گفت: امروز از تحقق مطالبه جدی دانشگاهیان پیام نور هرمزگان که افتتاح این دفتر بوده بسیار خرسندیم.

حجت الاسلام و المسلمین عباس تقوی اظهار داشت: افتتاح دفتر نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور یک هدیه بزرگ به جامعه دانشگاهیان این استان بوده و از نگاه ویژه رییس دفتر نهاد رهبری در دانشگاهها به استان هرمزگان قدردانی می کنیم.

وی در ادامه از تصدی مسوولیت های ریاست دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه های پیام نور و فرهنگیان استان هرمزگان به افراد توانمند و انقلابی قدردانی کرد و افزود: حجت الاسلام باوقار سرپرست دفتر نهاد رهبری در دانشگاه فرهنگیان و حجت الاسلام کرتی سرپرست دفتر نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور این استان از نیروهای ارزشمند انقلابی استان بوده و امیدواریم حضور این عزیزان منشا تحولات عظیم فرهنگی در جامعه دانشگاهی استان باشد.

رییس دفتر نهاد رهبری در دانشگاه های استان هرمزگان با اشاره به اینکه مطالبه بحق جامعه دانشگاهی پیام نور استان هرمزگان حکایت از نوع نگاه حاکم بر این دانشگاه بوده است، خاطرنشان کرد: نگاه معنویت گرا، حق گرا، انقلابی و خواهان تحول معنوی بیشتر در این دانشگاه مسبب ایجاد این مطالبه بحق بوده است.

تقوی بیان داشت: این تقاضا و مطالبه در حال حاضر شکل گرفته و امروز حجت الاسلام کرتی انسانی با تجربه در مجموعه بزرگترین دانشگاه استان هرمزگان این مسوولیت را پذیرفتند.

به گفته وی، بچه های انقلابی در دانشگاه ها همیشه و در همه حال خوب عمل کرده و دست خالی کارهای بزرگ انجام دادند که این نشان از عزم راسخ این عزیزان می باشد.

رییس دفتر نهاد رهبری در دانشگاه های استان هرمزگان همچنین اظهار کرد: دفتر نهاد رهبری در دانشگاه ها یک قرارگاه معنوی و فرهنگی برای دانشگاه پیام نور می باشد.

این مسوول در پایان خاطرنشان کرد: همه با هم بایستی دست در دست هم دهیم تا ازاین پس شاهد کارهای منسجم جدی، علمی و انقلابی در دانشگاهها باشیم.

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار