نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی بابیان‌اینکه اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان با شکستن حلقه رانت فرصت را برای فعالیت جوانان ایجاد می‌کند گفت:اینکه در وزارت ورزش و جوانان اقبال به سمت استفاده از مدیران جوان است مایه امیدواری است.
کد خبر: ۶۸۵۱۱۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۹ 28 November 2018

تابناک فارس به نقل از  روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان فارس:مسعود رضایی که دردیدار با وزیر و روزش و جوانان سخن می گفت از پیشقدمش در این وزراتخانه در اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان استقبال کرد و افزود:گرچه حوزه جوانان به محلی برای موازی چنیدین وزارتخانه ،نهاد و سازمان تبدیل شده ،اما درحال حاضر وزارت ورزش و جوانان متولی اصلی مسائل مربوط به این قشر از جامعه محسوب می شود.
عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس بابیان‌اینکه اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان با شکستن حلقه رانت فرصت را برای فعالیت جوانان ایجاد می‌کند گفت:اینکه در وزارت ورزش و جوانان اقبال به سمت استفاده از مدیران جوان است مایه امیدواری است.
رضایی کادرسازی و توجه به نیروی انسانی جوان را یکی از ضرورت های کنونی کشور دانست و با اشاره به حساسیت های موجود درخصوص این نسل بیان کرد : بحث جوانان یک بحث فرابخشی است که باید با دقت و حساسیت خاص دنبال شود.
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی ظرفیت سازی برای نسل جوان را یک سرمایه گذاری دانست و افزود: باید قبول کنیم که در مقاطعی بسیار مهم از برنامه ریزی برروی این نسل غافل شده ایم.
رضایی دربخش دیگری از صحب هایش به لزوم شفاف سازی در عمل و گفتار مسئولین اشاره کرد و افزود:بی پرده صحبت کردن دولتمردان با مردم و آگاه شدن مردم از شرایط موجود به تعمیق رابطه مردم و حاکمیت کمک قابل توجهی می کند.
وی لازمه ایجاد آرامش نسبی صادقانه و شفاف‌ سخن گفتن با مردم دانست و گفت : ارائه اطلاعات درست و زندگی کردن با واقعیت های جامعه باعث می‌شود که مردم توقع بالا -هر چند بجا- از مسئولان نداشته باشند.
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی این اتفاق را عامل مهم ایجاد تعامل و از بین رفتن شکاف بین دولت و ملت دانست.
رضایی در پایان ابراز امیدواری کرد تا با جوان شدن روسای فدراسیون های ورزشی و مدیران کل و ستادی وزارت ورزش و جوانان در آینده ای نزدیک شاهد کسب موفقیت های بیش از پیش تیم ها و قهرمانان ملی دررقابت های بین المللی ،آسیایی،جهانی و المپیک باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار