کشاندن اختلاف‌های مالی بین دستگاهی به میان مردم و ایجاد نارضایتی؛
این اولین بار نیست که شرکت توزیع برق با بی‌مسؤولیتی هر چه تمام و با قلدری برق دستگاه‌های خدمت‌رسان را قطع و بار منفی چنین رفتارهای پرخطری را به میان مردم می‌کشاند.
کد خبر: ۶۸۴۳۹۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۱:۵۵ 27 November 2018

شرکت توزیع برق هرمزگان با قطع برق مراکز مخابراتی بستک شیرینی هفته وحدت را به کام مردم این منطقه تلخ کرد

به گزارش تابناک هرمزگان، ید طولای قطع برق که رابطه دو ملت برادر «ایران و عراق» را داشت بهم میزد باز هم باعث نارضایتی برادران اهل سنت در استان هرمزگان شد.

بدون اعلام قبلی قطعیه 12 ساعته برق مراکز مخابراتی شهرستان بستک در طی ایامی که گذشت نمونه تازه‌ای از رفتار ناشیانه و کودک‌محور شرکت توزیع برق هرمزگان در کشاندن موضوعات میان دستگاهی به زندگی مردم و ایجاد نارضایتی عمومی در جامعه است تا «شیرینی هفته وحدت» به کام مردم این منطقه تلخ شود.

اقدام شرکت توزیع برق هرمزگان در تحمیل اختلافات مالی خود با شرکت مخابرات به زندگی مردم درست در شرایطی صورت می‌گیرد که استاندار هرمزگان به دستگاه‌ها تاکنون چندین بار دستور داده تا مشکلات میان دستگاهی را به میان مردم نکشند ادامه رفتارهای خودسرانه و زیر پا نهادن جایگاه استاندار که نماینده عالی دولت و ناظر بر کلیه دستگاه‌های اجرایی می‌باشد تخلف اداری می‌باشد که نتیجه‌ای جزء انفصال از خدمات برای متخلفین ندارد ضمن اینکه هیأت وزیران استانداری‌ها را محل داوری بین ادارات قرار داده‌اند.
 
این قبیل اقدامات شرکت توزیع برق نه فقط با مخابرات که تاکنون با چندین دستگاه دیگر از جمله اماکن ورزشی و ... موجب وهن نهاد عالی دولت در استان و مدیریت عالی دولت در هرمزگان است.
 
شرکت توزیع عادت کرده که بدون قرائت کنتور اقدام به صدور بی‌حساب قبوض برق کند و با همین استدلال برق مشترکین، به عنوان نمونه مخابرات را می‌بینیم قطع می‌کند که جا دارد در شورای تأمین مصوبه‌ای را قرار دهند تا جلوی رفتارهای بحران آفرین شرکت توزیع را بگیرد.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار