مدیر دفتر ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه میبد خبر داد؛
مدیر دفتر ارتباط باصنعت و جامعه دانشگاه میبد گفت: سومین دوره مسابقه منطقه‌ای نجات تخم مرغ به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی میبد برگزار می شود.
کد خبر: ۶۸۴۰۴۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰ 26 November 2018

 عبدالرضا جمالی مدیر دفتر ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه میبد گفت: این مسابقه جذاب علمی اولین بار از سوی سازمان فضایی آمریکا به منظور تحقیق بر روی وسایل و روش‌هایی بود تا فضا نوردان پس از ماموریت بتوانند با کپسول فضایی صحیح و سالم به زمین بازگردند.

جمالی افزود: چند سالی است که این مسابقه جذاب علمی در سطح دانشگاه‌ها و مدارس بطور مجزا برگزار می‌شود اما برای سومین سال پیاپی است که دانش آموزان و دانشجویان در کنار یکدیگر سازه‌های دست ساز خود را به مسابقه می‌گذراند و مسئولان برگزاری سعی برآن دارند تا ضمن گسترش کمی به ارتقاء سطح کیفی مسابقات نیز بپردازند.

وی گفت: علاقه مندان از امروز دوشنبه ۵ آذرماه با مراجعه به سایت مسابقات به نشانی http://conf.maybodiau.ac.ir نسبت به ثبت نام اینترنتی اقدام نمایند و مدارسی که می‌خواهند ثبت نام گروهی داشته باشند نیز می‌توانند لیست تیم‌ها را به تا تاریخ ۲۰ آذرماه به دبیرخانه مسابقه به نشانی دانشگاه آزاد اسلامی میبد-ساختمان اداری -طبقه سوم -دبیرخانه مسابقات تحویل دهند.

مدیر دفتر ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه میبد افزود: قوانین، امتیازات و محدودیت‌های این مسابقه نیز در سایت فوق قابل مشاهده است.

وی گفت: شماره تلفن‌های ۳۲۳۷۰۱۵۰ و ۳۲۳۷۰۱۵۸ و ۳۲۳۷۰۳۱۹ جهت پاسخگویی در نظر گرفته شده است.

جمالی افزود: سومین دوره مسابقه منطقه‌ای نجات تخم مرغ یا همان چالش گرانش زمین ۲۲ آذرماه در دانشگاه آزاد اسلامی میبد برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار