امام جمعه موقت ورامین؛
امام‌جمعه موقت ورامین با بیان این‌که تفکر بسیجی ۴۰ سال است، دشمنان را ناکام گذاشته، از مدیران کشور خواست به‌جای نگاه به غرب و کنوانسیون‌های خفت‌بار غربی به توان داخلی تکیه کنند.
کد خبر: ۶۸۳۴۸۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰ 24 November 2018

حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه های نماز جمعه امروز ورامین ضمن تبریک میلاد با سعادت پیامبر اکرم(ص) گفت: سالروز میلاد نبی اکرم(ص) روز تجدید عهد و میثاق با رسول گرامی اسلام است، ما در دورانی زندگی می کنیم، که امام(ره) با پیروی از سیره پیامبر(ص) مستکبران را زمین گیر کرد و در برابر جلوه های شرک، طاغوت و ستمگران زمان ایستاد و میلیون ها بسیجی را در این مکتب پرورش داد.

وی با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دستاوردهای این انقلاب گفت: شهدا و جانبازان بسیاری فداکاری کردند، تا فرهنگ دینی و انقلابی حاکم باشد، متاسفانه امروز برخی افراد بی غیرت، با ارزش های دینی و فرهنگی جامعه بازی می کنند، که این ظلم بزرگی به شهدا و فرهنگ جامعه است.

امام جمعه موقت ورامین با طرح این سوال ها که «افرادی که امروز مسئولیت دارند، گزارش دهند، که برای حفظ و ترویج حجاب در کشور چه کردند؟ » و « مسئولین برای مبارزه با مفاسد اخلاقی و اجتماعی چه راهکارهای علمی را دنبال کردند؟ »گفت: پاسداری از فرهنگ جامعه با شعار محقق نمی شود، باید اهل عمل و کار بود، کشور ما کشور شیعه و اهل بیت است، نباید اجازه دهیم آلوده شود، صدها شبکه ماهواره ای برای ترویج سگ بازی، همجنس بازی، مشروبات الکلی، اعتیاد و تهاجم به عفاف و حجاب هزینه و تبلیغ می کنند و در این عرصه باید بدانیم، تفکر بسیجی، ولایتمداری و ثبات قدم در مسیر تنها راه برای خنثی سازی توطئه های دشمنان است.

وی ضمن تبریک هفته بسیج ادامه داد: تفکر بسیجی ۴۰ سال است، دشمن را در رسیدن به اهداف خود ناکام گذاشته و آمریکا و اسرائیل را زمین گیر کرده است، امروز تفکر بسیجی در عراق، افغانستان، سوریه، لبنان، فلسطین، بحرین، نیجریه و یمن حاکم شده و خواب راحت را از دشمنان گرفته است.

نگاه مدیران کشور به غرب و کنوانسیون های خفت بار غربی نباشد

خطیب جمعه ورامین با بیان این که در یمن هزاران کودک معصوم و بی دفاع شهید و زیرساخت های این کشور ویران شده است، گفت: اما مردم این کشور در میان سکوت و بی تفاوتی سازمان های جهانی و بین المللی با تمام وجود مقاومت می کنند، این نتیجه تفکر بسیجی است.

وی با محکوم کردن سکوت مرکبار مجامع جهانی در برابر جنایات یمن گفت: ملت مقاوم یمن بداند، پیروزی نزدیک است و رژیم آل سعود و اربابان آمریکایی و اروپایی اش در این میدان شکست خواهند خورد.

محمودی تفکر بسیجی را رمز مقاومت و سربلندی ملت های آزادیخواه جهان دانست و اضافه کرد: در ایران اسلامی در هر مقطعی این تفکر حاکم بود، پیروز شده ایم و امروز نیز در حوزه اقتصاد مقاومتی نیازمند این تفکر هستیم، باید بر توان داخلی تکیه کرده و به نخبگان کشور اعتماد کنیم.

وی با بیان این که تا زمانی که نگاه برخی مدیران به غرب باشد و در پی امضا کردن قراردادها و کنوانسیون های خفت بار غربی باشند، ما دچار مشکل خواهیم بود، گفت: مدیران کشور قسم خوردند، که به اسلام، آرمان های امام و شهدا و قانون اساسی پایبند باشند و به استقلال کشور اهمیت بدهند، لذا هر مدیری در هر جایگاهی به دنبال بی اعتنایی به توان داخلی کشور بوده و در پی قراردادهای استعماری باشد، نزد ملت انقلابی ایران مطرود و منفور بوده و این ملت صبور هرگز او را نخواهد بخشید.

دستاوردهای انقلاب اسلامی در تامین زیرساخت های حمل و نقل

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه امروز ورامین دسترسی به انواع زیرساخت های شهری و روستایی در دورترین نقاط کشور و افزایش بی سابقه سرعت حمل کالا و مسافر از طریق فراهم کردن زیرساخت های حمل و نقل جاده ای، ریلی و هوایی را یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و گفت: تبدیل وضعیت وابستگی به متخصصان و مستشاران خارجی به بی نیازی از  آن ها در همه ابعاد و پیشرفت عظیم در زیرساخت های عمومی و اساسی کشور با وجود ۸ سال جنگ تحمیلی و اعمال تحریم ها از دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی است.

وی ادامه داد: افزایش ۶ برابری کل راه های کشور و رسیدن آن از ۴۶ هزار کیلومتر در سال ۵۷ به ۲۸۰ هزار کیلومتر طی سال های اخیر، افزایش ۵۰۰ برابری راه های آسفالت روستایی از سال ۵۷ تا ۹۵، دستیابی به دانش فنی ساخت واگن لوگوموتیو در کشور، افزایش فرودگاه های کشور از ۳۲ به ۵۴ فرودگاه و بسیاری دیگر از این زیرساخت ها از دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب اسلامی است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار