مدير شبكه بهداشت و درمان شهرستان سيريک:
دوره آموزشي اصول و روش هاي نگهداري مواد غذايي و رعايت اصول بهداشت در اماكن طبخ و توزيع مواد غذايي ویژه پرسنل آشپزخانه، متصديان بوفه و خدمتگزاران مدارس شهرستان سيريك برگزار شد.
کد خبر: ۶۸۳۳۶۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۳ 23 November 2018

به گزارش تابناک هرمزگان، مدير شبكه بهداشت و درمان شهرستان سيريك با بيان اينكه همه ما در قبال سلامت دانش آموزان مسئول هستيم، گفت: اين دوره آموزشي در راستاي برنامه هاي آموزش و توانمندسازي پرسنل آشپزخانه ها، متصديان بوفه و خدمتگزاران مدارس كه مستقيم با سلامت دانش آموزان در ارتباط هستند، برگزار شد.

دكتر غلام رحيمي با اشاره به اينكه گذراندن دوره بهداشت عمومي و رعايت بهداشت فردي اولين گام براي حضور در محيط آشپزخانه و بوفه مدارس است، افزود: تمامي شاغلين در آشپزخانه ها و متصديان بوفه هاي مدارس مي بايست آموزش هاي لازم در خصوص اصول بهداشت مواد غذايي، آشنايي با بيماري هاي منتقله از آب و غذا و اصول بهداشت طبخ و توزيع مواد غذايي را فرا گيرند.

كارشناس بهداشت محيط شبكه بهداشت و درمان شهرستان سيريك، هدف از برگزاري اين دوره آموزشي را ارتقاء آگاهي و مهارت پرسنل و ارائه راهكارهاي پيشگيرانه اعلام كرد.

عبدالكريم احمدي افزود: در اين دوره آموزشي كه در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش برگزار شد، فراگيران با اصول اساسي بهداشت فردي و عمومي، بهداشت مواد غذايي و موارد اساسي در نظافت مدارس آشنا شدند.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار