جلسه ستاد کارشناسان مرکز توسعه سلامت کیش در راستای بررسی شاخص‌های بهداشتی و درصد پوشش خدمات در کیش و مقایسه با دیگر شهرهای استان در سالن شهید همت مرکز خدمات جامع سلامت بوعلی برگزار شد و نقاط ضعف و قوت این شاخص ها مورد ارزیابی قرار گرفت.
کد خبر: ۶۸۳۳۵۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۱ 23 November 2018

به گزارش تابناک هرمزگان، در این جلسه که با حضور رئیس مرکز، پزشکان و کارشناسان مسئول برگزار شد، دکتر رضانیا ضمن تقدیر از زحمات پرسنل به خاطر ارائه مناسب خدمات بهداشتی به مردم، رضایتمندی مراجعین به پایگاه های بهداشتی را بسیار مهم دانست و بر لزوم اجرای سامانه و پیگیری مجدانه در این خصوص تأکید کرد.

وی افزود: طبق دستور وزارت بهداشت، فعالیت ها و اقدامات مراکز و پایگاه های سلامت باید در این سامانه ثبت شود و ملاک انجام کار، ثبت اطلاعات در این سامانه است.خلاقیت در انجام امور اداری و ارائه خدمات بهداشتی می تواند راهگشا باشد. همچنین از پیشنهادات در زمینه بهبود روند انجام امور اداری و ارائه خدمات بهداشتی استقبال می کنیم.

دکتر رضانیا در ادامه ضمن بررسی شاخص های مورد نظر در سامانه، راهکارهایی جهت بهبود وضعیت موجود ارایه کرد.
بخش دیگری از این جلسه به پیگیری موضوع حوادث و بلایا  و پیگیری مصوبات جلسه قبل اختصاص یافت و مقرر شد ابلاغ به همراه دستورالعمل به روز برای مسئولین واحدها ارسال شود.

دکتر رضانیا ضمن تأکید بر اهمیت آماده بودن همکاران در مواقع ضروری گفت: همه باید به صورت جدی پای کار بوده و به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی و حضور در محل مورد نظر باشند.

وی از برگزاری مانور جهت تست آمادگی برای برخورد مناسب در حوادث و بلایا نیز خبر داد و هدف از این کار را ارزیابی کارکردهای تخصصی واحدهای  مختلف و آمادگی‌های لازم جهت مقابله با حوادث و بلایا عنوان کرد.

تکریم ارباب رجوع، ارتقاء پوشش بهداشتی توسط پزشک و غیر پزشک، صرفه جویی در مصرف، رضایتمندی مراجعه کنندگان و همدلی بیشتر جهت پیشبرد اهداف عالیه سلامت از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار