بر پایه رتبه بندی استان ها در ارزیابی اداره کل راهبرد مخابرات ایران، مخابرات منطقه هرمزگان با ۲۵ پله صعود به جایگاه ششم کشور دست یافت.
کد خبر: ۶۸۳۳۳۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۲ 23 November 2018

مخابرات هرمزگان ششم کشور شد/ ارتقای ۲۵ پله‌ای در جمیع شاخص‌های ارتباطی

به گزارش تابناک هرمزگان، در تازه‌ترین ارزیابی اداره کل راهبرد شرکت مخابرات ایران و امتیازبندی نهایی ارزیابی 6 ماهه مناطق مخابراتی کل کشور، مخابرات منطقه هرمزگان در جمیع شاخص‌های مخابراتی اعم از توسعه‌ای و نگهداری، کیفیت ارتباطات، مالی و عملکردی با 25 پله صعود به رتبه ششم کشور دست یافته است.

رشد شاخص‌های ارتباطی و کیفیت‌بخشی به ارائه خدمات، تلاش برای رضایت‌مندی مردم، بهبود خدمات آنتن‌دهی، گسترش شبکه به مناطق محروم از جمله موضوعات هدف‌گذاری شده مخابرات منطقه هرمزگان در دوره مدیریت جدید آن بوده که با ارتقای رتبه‌های ارزیابی در مقایسه با دیگر استان‌ها همراه بوده است.

امیر یگانه مدیر مخابرات منطقه هرمزگان در این زمینه اظهار داشت: حاصل همت و تلاش جمعی خانواده مخابرات هرمزگان و اولویت‌بندی موضوعات مورد مطالبه از سوی مردم و عزم جدی برای خدمت‌ همه‌جانبه سبب شد تا بتوانیم در جمیع شاخص‌های مخابراتی با یک جهش به رتبه ششم کشور دست یابیم.

وی افزود: تلاش‌مان را تا رساندن هرمزگان به جایگاه واقعی خود در کشور و تحقق هر چه بیشتر انتظارات مردم با جدیت ادامه خواهیم داد./ ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار