فرمانده سپاه پاسداران شهرستان چرداول گفت: همزمان با هفته بسیج ۳۴برنامه فرهنگی با ۱۶۴ اجرا در شهرستان چرداول برگزار می شود.
کد خبر: ۶۸۲۴۸۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۰ 21 November 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ سرهنگ پاسدار پاکزاد نوید ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: بسیج با توانمندی های تحسین برانگیز و عظیمی که از خود به نمایش گذاشته است، همواره مورد هجمه دشمنان قرار دارد و دشمنان همیشه به انحاء مختلف در صدد ضربه زدن به بسیج هستند.

فرمانده سپاه شهرستان چرداول افزود: از آنجا که جوانان برومند این سرزمین در پناه تفکر دور اندیشانه و واقع بینانه بسیج به نسلی فرهیخته و فهمیده مبدل شده اند از این رو در جبهه فرهنگی, این جوانان هستند که هدف اصلی کینه توزی های دشمنان قرار دارند.

پاکزاد با نوید به برنامه ریزی های صورت گرفته در گرامیداشت هفته بسیج اشاره کرد و گفت: در هفته بسیج 34 برنامه متنوع در شهرستان چرداول برگزار می شود که از اهم آنها می توان،به گرد همایی بسیجیان در ۵ آذر، اردو های جهادی،گشت محله محور،اعزام تیم های پزشکی به مناطق محروم، میز خدمت، برپایی نمایشگاه، مجمع دانش آموزی،غبار رویی مزار شهدا و برگزاری مسابقات اشاره کرد.

وی با ابراز خرسندی از این موضوع که دشمن همواره مقهور تفکر راسخ و مؤثر بسیج است، خاطرنشان کرد: تشکیل این نهاد مقدس به فرمان حضرت امام (ره) بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نمایان گر جایگاه و اقتدار این شجره مردمی است و بایستی جوانان انقلابی با بهره گیری از تفکر بسیجی به اوج دشمن شناسی و بصیرت نائل شوند.

پاکزاد با نوید به برنامه ریزی های صورت گرفته در گرامیداشت هفته بسیج اشاره کرد و گفت: در هفته بسیج 34 برنامه متنوع در شهرستان چرداول برگزار می شود که از اهم آنها می توان،به گرد همایی بسیجیان در ۵ آذر، اردو های جهادی،گشت محله محور،اعزام تیم های پزشکی به مناطق محروم، میز خدمت، برپایی نمایشگاه، مجمع دانش آموزی،غبار رویی مزار شهدا و برگزاری مسابقات اشاره کرد./م

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار