رو در رو با رئیس کل دادگستری کرمان در نمایشگاه مطبوعات؛
نظر به اینکه گفته‌هایی در فضای مجازی حکایتگر این بود بیشترین سکه را در استان کرمان شهردار و دادستان محترم خریده‌اند عالی‌ترین مقام قضایی استان در این رابطه پاسخ داد.
کد خبر: ۶۸۲۰۳۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۶ 20 November 2018

به گزارش تابناک کرمان، در رابطه با شکایت از خبرنگاران در محاکم قضایی رئیس کل دادگستری استان کرمان اظهار داشت: که ما اصلاً علاقه‌مند نیستیم که اصحاب رسانه تحت هر عنوانی به دادگستری مراجعه کنند و در کرمان شکایت‌های زیادی از مطبوعات نمی‌شود.

نظر به اینکه گفته‌هایی در فضای مجازی حکایتگر این بود بیشترین سکه را در استان کرمان شهردار و دادستان محترم خریده‌اند عالی‌ترین مقام قضایی استان در این رابطه پاسخ داد: در ارتباط با دادستان کرمان خبر کذبی را منتشر کرده‌اند که از پایه دروغ بود و ایشان توصیه نمود که معاونین قضایی همه در دسترس می‌باشند و قبل از انتشار چنین اخباری صحت و سقم آنرا سؤال کنند.

رئیس شورای قضایی استان کرمان همچنین در خصوص شکایت محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از فعالان فضای مجازی گفت: در ارتباط با این شکایت نماینده مردم کرمان حضور ذهن ندارد.

همچنین یدالله موحد در خصوص مساعدت و همکاری اقتصادی با نشریات محلی به مدیرعامل خانه مطبوعات استان کرمان و نماینده ارشاد قول همکاری در چهارچوب قانون را داد.


انتهای پیام/حسن عباسی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار