با نسیم خوش برکناری بازنشستگان؛ تاج ماندنی شد، بقیه در برزخ؛
تابناک / مدتی قبل در مجلس قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان اصلاح و تصویب شد که با تصویب این قانون اکنون 17 استاندار، نزدیک به 80 معاون استاندار و 1200 مدیربازنشسته باید از پست های مدیریتی خود کنار روند.
کد خبر: ۶۸۱۳۸۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۸ 18 November 2018

تابناک / مدتی قبل در مجلس قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان اصلاح و تصویب شد که با تصویب این قانون اکنون 17 استاندار، نزدیک به 80 معاون استاندار و 1200 مدیربازنشسته باید از پست های مدیریتی خود کنار روند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی طرح اصلاح قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان با ماده واحده این طرح با 194 رأی موافق، 36 رأی مخالف و 2 رأی ممتنع از مجموع 240 نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.

اما نکته مهم این است که همه باید مقید به این قانون باشند چه خود نماینده که آنرا تصویب کرده است و چه دولت که باید آنرا اجرا کند.

نیک میدانیم که اگر به جوانان و نخبگان جامعه اهمیت داده شود، هرگز مهاجرت نمی کنند و ما شاهد فرار مغزها نخواهیم بود و میبایست قانون منع بکارگیری بازنشستگان از اول انقلاب در مجلس مصوب می شد تا وقتی فردی بازنشست می شد هرگز در ادارات بکار گرفته نشود.

امید است که این قانون هر چه سریعتر و بصورت دقیق اجرائی شود و مثل قانون قبلی نباشد که بازنشستگان با گرفتن پاداشهای میلیاردی دوباره با همان حقوق و با همان پست مشغول بکار شوند و نمایندگان باید پیگیری کنند تا دولت قانون را درست اجرا کند و با اجرای ناقض، قانون عملا بی اثر باشد.

 

الماسخاله در یک قدمی خداحافظی اجباری از هیات فوتبال گیلان!

 

نخستین ترکش قانون منع بکارگیری بازنشستگان که پر سر و صدا شد...

 

هرچند مهدی تاج بعد از تهدید فیفا و مذاکره با سران ورزش با استناد به «قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران» مصوب سال ۱۳۹۱ و اصلاحات نهایی مصوب ۲ / ۱۰ / ۹۱ مجلس شورای اسلامی می‌تواند همچنان به عنوان رییس، در فدراسیون فوتبال ادامه‌ فعالیت دهد ولی اگر تا روز برگزاری مجمع فدراسیون که تاریخ آن هنوز مشخص نشده، اتفاق خاصی رخ ندهد و همه چیز طبق صحبت‌های انجام‌شده پیش رود، بازنشسته‌های فدراسیون رفتنی خواهند شد.

بعد از ماندنی شدن تاج گفته شد محمدرضا ساکت،علی کفاشیان،محمود اسلامیان،فریدون اصفهانیان،عبدالکاظم طالقانی و حیدر بهاروند دیگر اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال همگی بازنشسته هستند و بر خلاف تاج راه گریزی از این قانون نخواهند داشت نخواهند داشت.از آنجایی که ماده ۶۰ شامل حال این افراد نمی شود همگی رفتنی هستند. هرچند هنوز تا برگزاری مجمع بعدی فدراسیون فوتبال و نظر نهائی باید صبر کرد.

اگر چنین امری درست باشد روسای هیات فوتبال استان ها نیز رفتنی خواهند شد که گفته می شود قربانعلی الماسخاله رئیس هیات فوتبال استان گیلان از جمله این افراد است.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار