در افتتاحیه نمایشگاه کتاب و رونمایی از لباس تیم بسکتبال بانوان شرکت نفت‌ستاره خلیج‌فارس با رفتارهای استعماری همراه بود، که شاخص‌ترین آن، تهدید و تشر مدیرعامل و رفتار ناشایست روابط عمومی این شرکت با خبرنگاران است.
کد خبر: ۶۸۱۱۱۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۱:۵۸ 18 November 2018
دانلود

به گزارش تابناک هرمزگان، شرکت نفت ستاره خلیج فارس به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی اقدام به برپایی نمایشگاه کتاب در طبقه همکلف برج نوساز مادر در محله سیم بالا بندرعباس نمود، که برای آیین افتتاح آن از خبرنگاران رسانه‌های گروهی دعوت شده بود اما متأسفانه مدیرعامل و مسئول روابط عمومی، این آیین را به فرصتی برای تحقیر و افزایش گستره مستعمرات خود غنیمت شمردند.

 محمدعلی دادور، مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس در سخنان خود اعلام داشت: من از دادن آگهی به رسانه‌های محلی مهرومحبتی نمی‌بینم باید گزارش‌های روزنامه‌های محلی با نفت ستاره بده بستانی باشد همانگونه با جراید پایتخت داریم این مراودات را اگر قرار باشد رسانه‌های استان بنویسند ستاره‌ای که نمی‌فروغد روشن نمی‌شود که اینگونه تیترهای رسانه‌های مستقل را در خور مجموعه فرهنگی هرمزگان نمی‌دانند و این مدیر اعتقاد دارند که مصاحبه دادن زیاد کار صحیحی نیست.

دادور در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران که حمایت شرکت نفت ستاره از رسانه‌ها به ویژه نشریات محلی، باب انتقاد از نحوه تعامل رسانه‌ها با شرکت نفت ستاره را باز کرد و گفت: طی این مدت رسانه‌های هرمزگان رفتار خوبی با ما نداشته‌اند.

وی با اذعان به اینکه مطالب مطرح شده در رسانه های استان در شأن شرکت نفت ستاره نبوده است، افزود: به طور مثال نشریات محلی تیتر زده اند با این عنوان که «ستاره ای که نمی درخشد»؛ اگر رسانه ها با مجموعه ما بهتر رفتارکنند مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس ادامه داد: ما سعی کرده ایم با رسانه های استان تعامل خوبی داشته باشیم در حالی که می توانیم با نشریات پایتخت کار کنیم.

وی در پاسخ به سوال دیگری در ارتباط با عدم جذب نیرو در شرکت نفت ستاره خلیج فارس، اظهار کرد: فعلا از جذب نیرو جلوگیری کرده‌ایم زیرا اگر چنین اقدامی صورت نمی‌گرفت جذب نیروهای بومی به مراتب کمتر می‌شد.

تراژدی تلخ این آیین، به رفتار ناشایست مسئول و کارشناس روابط عمومی شرکت نفت ستاره خلیج فارس با خبرنگاران حاضر در برنامه مربوط می شود که امیدواریم از این پس دیگر شاهد چنین رفتارهای اهانت آمیزی از سوی هیچ دستگاهی نسبت به قشر خدوم اصحاب رسانه نباشیم.

 دستگاه های مختلف باید به جایگاه رسانه به عنوان رکن‌چهارم دمموکراسی پی‌ببرند و تفاوت آن را با روابط عمومی بدانند؛ رسانه باید در کنار بیان عملکردها، نقد سازنده در راستای احقاق حق مردم را سرلوحه فعالیت خود قرار دهد و نباید مدیران دستگاه‌ها و شرکت‌ها به بهانه حمایت از رسانه، از خبرنگاران توقع داشته باشند که در نقش روابط عمومی فعالیت کنند.

شایان ذکر است، که رسانه‌های مستقل هرمزگان هیچ‌گاه زیر بار منت و ذلت قارون‌هایی که منابع هرمزگانی را میبرند و با حالت طلبکارانه مدعی هم هستند و با ادبیات بده‌بستانی و بگم‌بگم حرف میزنند این چنین مدیرانی را در خور شأن و قامت هرمزگان نمی‌بینند و یک توصیه اخلاقی هم به این دست از مدیران نامحرم دارم که جلسات خصوصی خود با نماینده‌عالی دولت یا هر کدام از نمایندگان قوای سه‌گانه که داشتند را من بعد افشاء نکنند کمی خوددار باشند.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار