همزمان با دهه وقف:
همزمان با نهمین روز از دهه وقف روسای بنیاد مسکن پارسیان و مسئول دفتر نمایندگی اوقاف پارسیان دیدار کردند.
کد خبر: ۶۸۰۱۴۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰ 15 November 2018

به گزارش تابناک هرمزگان، عبدالرسول نکوزاد مسئول دفتر نمایندگی اوقاف پارسیان ظهر امروز در محل اداره بنیاد مسکن این شهر دیدار و گفتگو کردند.

مسئول دفتر نمایندگی اوقاف پارسیان با بیان اینکه وقف، اهمیت و جایگاه جایگاه ویژه‌ای در دین اسلام داشته و دارد، اظهار داشت: باید با برنامه ریزی مناسب درآمد موقوفات استان و بویژه شهرستان پارسیان را افزایش دهیم.

وی با اشاره به اینکه برکات وقف در زندگی دنیوی و آخرت بر هیچ کس پوشیده نیست خاطر نشان کرد: موقوفات در حال تحول هستند و این تحول بستگی به فرهنگ سازی علما در جامعه دارد.

رﺋﯿﺲ ﺑﻨﯿﺎد ﻣﺴﮑﻦ اﻧﻘﻼب اﺳﻼﻣﯽ ﭘﺎرﺳﯿﺎن با قابل ستایش دانستن روحیه همکاری و تعامل مسؤلان اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان، ادامه داد: همه ما در چارچوب قانون و زیر سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم عزیز خدمت می‌کنیم و به همین منظور از هر کمکی که در راستای ارتقای سطح خدمت‌رسانی به مردم صورت بگیرد دریغ نخواهیم کرد.

ﻏﻼﻣﺤﺴﯿﻦ ﺧﺸﮑﺎب با بیان اینکه وقف قابل توجهی با نیت رسیدگی به مسائل اجتماعی شهرستان نداریم افزود: عمده وقف‌ها با محوریت تامین هزینه‌های مساجد و کمک به مراسم عزاداری صورت می‌گیرد و با مشکل ورود نیافتن واقفان به حوزه نیازهای روز جامعه مواجه هستیم.
پانزدهم تا 24 آبانماه امسال دهه وقف نامگذاری شده است.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار