اسماعیل تبادار براساس نظر مجلس شورای اسلامی تا 15 آذر 97 می تواند به فعالیت خود به عنوان استاندار فارس ادامه دهد.
کد خبر: ۶۷۹۸۹۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۳ 14 November 2018

تابناک فارس به نقل از ایرنا: تصمیم نهایی دولت بر این است که تا 15 آذر آینده استاندار جدید فارس انتخاب شود و تا آن زمان استاندار فعلی تصدی این سمت را در اختیار داشته باشد.
وی ادامه داد: وزیر کشور گزینه های تصدی استانداری فارس را انتخاب و به هیات دولت معرفی کرده که در صورت تائید فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.
وی اضافه کرد: در صورت عدم تائید گزینه های پیشنهادی وزیر کشور به هیات دولت، احتمال انتصاب سرپرست برای استانداری فارس وجود دارد.

**15 آذر آخرین مهلت بازنشستگان برای ترک پست
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت:بازنشستگان شاغل که پست های خود را تا 15 آذر ماه ترک نکنند،به دادگاه معرفی می شوند.
ناصر سراج چهارشنبه درگفت وگو با خبرنگار قضایی ایرنا درباره کیفیت اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان اظهار داشت: خوشبختانه مدیران و افراد بازنشسته در حال ترک پست هستند و 15 آذر آخرین مهلت برای ترک پست توسط بازنشستگان است.
این مقام مسئول در قوه قضائیه ابراز امیدواری کرد تمام افراد و کارکنان بازنشسته اعم از مدیر و غیر مدیر تا مهلت مقرر قانونی (15 آذر 97) پست های خود را ترک کنند تا نیازی به برخورد و معرفی افراد مستنکف از قانون به دادگاه نباشد.
سراج ادامه داد: این موضوع را به همه دستگاه ها ابلاغ کردیم تا آنها هم به مجموعه خود ابلاغ و افراد مشمول قانون، پست های خود را ترک کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار