مدیران باشگاه استقلال همچنان در حال تکذیب حضور دستیار جدید روی نیمکت تیمشان هستند.
کد خبر: ۶۷۹۳۵۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰ 13 November 2018

به گزارش تابناک : بار ها و بار ها بحث حضور دستیار جدید روی نیمکت تیم فوتبال استقلال مطرح شده و شفر نیز از انتخاب دستیار جدید سر باز زده است. از طرفی این موضوع در حالی رخ می دهد که مدیران استقلال نیز هر بار حضور مربی جدید روی نیمکت تیمشان را تکذیب کرده اند.

اما در میان همه این اتفاقات، شفر در صورت انتخاب دستیار جدید به فردی همچون ساناک نیاز دارد ، یعنی مربی خارجی که سرمربی آلمانی بتواند با او کار کند. سرمربی آلمانی استقلال با اضافه شدن دستیار ایرانی به کادر فنی اش مخالف است و این مساله را به مسئولان باشگاه اعلام کرده است.

به هر ترتیب در صورتی که شفر خواهان دستیار جدید باشد این امر باید در پایان نیم فصل اول رخ دهد و مدیران یک گزینه خارجی را برای نیمکت و کادر فنی آبی ها جذب کنند.

پیش از این "گرهارد شرودینگر" مربی آلمانی که چند روزی در تمرینات استقلال حضور داشت و به دروازه بانان تمرین یاد می داد احتمالا از گزینه های اصلی برای حضور روی نیمکت استقلال می تواند محسوب شود.

کمیته انضباطی استقلالی ها را فرا خواند
با توجه به شعار هایی که در دیدار استقلال سایپا در دور رقابت های جام حذفی از سوی تماشاگران استقلال علیه بازیکنان آبی پوش داده شد در نهایت با گزارشی که داور به کمیته انضباطی کرده در همین راستا طبق آیین نامه ،استقلالی ها از سوی این کمیته فرا خوانده شدند تا دفاعیه خود را بابت شعار هواداران تیمشان ارائه کنند.

به این ترتیب با نامه ای که از سوی کمیته انضباطی به بشگاه استقلال ارسال شده ،مدیران باید در ظرف مدت مشخص شده به دفاعیه بپردازند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار