مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به قانون منع بکارگیری بازنشستگان، افزود: در ورزش نیز با این موضوع مواجه هستیم و به تمام بازنشستگان احترام می‌گذاریم زیرا آن‌ها سال‌ها در ورزش خوزستان زحمت کشیدند ولی هر چه قانون بگوید، تابع آن هستیم.
کد خبر: ۶۷۸۶۸۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۳ 12 November 2018

افشین حیدری در نشست مشترک با روسای هیات‌های ورزشی با محوریت حضور در المپیاد استعدادهای برتر ورزشی که در محل این اداره‌کل برگزار شد، اظهارکرد: من پیگیر مشکلات و مطالبات تمامی ورزشکاران و هیات‌های ورزشی هستم و جا دارد از تلاش تمام هیات‌های ورزشی و شهرستان‌ها بابت رتبه نخست اداره‌کل ورزش و جوانان استان در سال‌های 95 و 96 در ارزیابی کشوری قدردانی کنم. می‌دانم که هیات‌های ورزشی با دست خالی کارهای ارزشمندی را انجام دادند و باعث شدند که خوزستان ثابت کند که قطب ورزش ایران است. در مجموع این اتفاق ارزشمند با تلاش تمام اعضای هیات‌های ورزشی و حتی منتقدانی که انتقادات سازنده داشتند، رقم خورد.

وی با گله‌مندی نسبت به برخی که قصد بر هم زدن فضای آرام ورزش را دارند، گفت: این عده وقتی به خواسته شخصی‌شان نمی‌رسند، دست به تخریب می‌زنند. خود من از روزی که به عنوان کارمند مشغول به فعالیت شدم، به هیچ وجه شرایط قومیت‌گرایی را مدنظر نداشتم و معتقدم ما خوزستان هستیم و پای این اعتقادم نیز ایستاده‌ام.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان افزود: حق الناس یعنی ظرفیت‌ها از جمله مالی را در تمام بخش‌ها داشته باشیم. همه ما خوزستانی هستیم و در یک کشتی قرار گرفته‌ایم و بهترین رمز برای خوزستان وحدت است و این‌که بگوییم چه کسی برای قرار گرفتن در یک کار، توانمندتر می‌باشد. کمک کنیم که فضای جامعه شفاف باشد و خوزستان آرامش را ببیند.

وی خاطرنشان‌کرد: ورزش خوزستان به شخصی وابسته نیست و به کسی باج نمی‌دهد. ورزش در سایه تعامل پیش می‌رود و از روزی که در این سمت مشغول به فعالیت شدم، تلاش‌مان دیده شدن ورزش استان بود که خدا را شکر همه در حال کمک به تحقق این موضوع هستند.

حیدری با بیان این‌که فضای رسانه‌ای یک ظرفیت است و نباید از طریق آن به دنبال تخریب باشیم، افزود: فضای استان نسبت به ورزش خوب است و استاندار خوزستان نیز در این زمینه کمک‌ حال ما بوده است. به تغییر زیرساخت‌های ورزش خوزستان امیدوار هستیم و اکنون در تمام شهرستان‌ها پروژه‌های ورزشی داریم. البته برخی پروژه‌های مربوط به سال‌های دور هستند و در واقع زخمی بر پیکره ورزش محسوب می‌شوند. قبول داریم مشکلات مالی وجود دارند ولی باید صبور باشیم.

وی با بیان این‌که به زودی مراسم تجلیل از قهرمانان برگزار خواهد شد، عنوان کرد: از هیات‌های ورزشی انتظار داریم که در حوزه مالی به دنبال اسپانسر باشند و از ظرفیت‌های قانونی نیز استفاده کنند. با توجه به فضای خوبی که در ورزش خوزستان ایجاد شده است، مبلغ پنج میلیارد تومان بودجه برای خرید تجهیزات ورزشی به ما اختصاص پیدا کرده است. همچنین سه میلیارد تومان نیز بابت تجهیز پایگاه قهرمانی به ما اختصاص یافته است.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به قانون منع بکارگیری بازنشستگان، افزود: در ورزش نیز با این موضوع مواجه هستیم و به تمام بازنشستگان احترام می‌گذاریم زیرا آن‌ها سال‌ها در ورزش خوزستان زحمت کشیدند ولی هر چه قانون بگوید، تابع آن هستیم.

وی با اشاره به برگزاری المپیاد استعدادهای برتر ورزشی، گفت: در سال 97 یکی از مهمترین ملاک‌های ارزیابی استان‌ها المپیاد است و همچنین ما قصد داریم به زودی کمیته المپیک 2020 و پارالمپیک 2020 را در استان تشکیل دهیم. این المپیاد در مشخص شدن رنکینگ هیات‌ها در کشور بسیار اهمیت دارد. با توجه به محدودیت‌های پیش‌رو باید تلاش شود که کار مدیریت شود. همچنین به زودی مبلغی به هیات‌ها برای حضور در المپیاد داده می‌شود، البته این مقدار زیاد نیست زیرا منابع ما محدود هستند.

حیدری با اشاره به وضعیت مجموعه ورزشی 16 هکتاری اهواز، عنوان کرد: با کمک‌ها وزیر ورزش پولی به این موضوع اختصاص پیدا کرده است ولی در ابتدا باید تکلیف کاربری‌های آن مشخص شود و بعد وارد فاز اجرایی آن شویم. خوشبختانه اتفاقات خوب در ورزش خوزستان بسیار بوده است. این هفته یا هفته آینده نیز مجموعه ورزشی حجاب اهواز را که مختص بانوان است، تحویل می‌گیریم.

وی تاکید کرد: کمبودها وجود دارد ولی باید تلاش کنیم در یک مسیر حرکت کنیم. درخواست‌ها و فشار زیاد است اما باید تحمل کنیم تا کارها به خوبی پیش بروند. کارهای خوبی با کمک دوستان در ورزش خوزستان شروع شده است که اگر سرعت پیدا کنند، بهتر خواهد بود.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به وضعیت ورزشگاه تختی اهواز نیز خاطرنشان کرد: این ورزشگاه با توجه به این‌که هزینه‌های نگه‌داری آن بالا بود و هیات فوتبال از عهده آن بر نمی‌آمد، به هیات ورزش‌های همگانی اهواز واگذار شد و این را هم بگویم ما هیچ مکانی را به شخص واگذار نمی‌کنیم، بلکه به هیات‌ها واگذار خواهیم کرد.

وی در پایان با اشاره به حضور وزیر ورزش برای افتتاح ورزشگاه فولاد آرنا و چند پروژه دیگر در اهواز گفت: روز سه‌شنبه هفته جاری ورزشگاه فولاد آرنا، ساختمان اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان و استخرهای آزادی و قدس و دفتر مجمع جوانان استان افتتاح می‌شود. همچنین وزیر از هتل ورزش استان نیز بازدید خواهد داشت.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار