خبر فوری
در حالی امروز وزیر کشور از خداحافظی 14 استاندار در هیات دولت خبر دادند که یک منبع موثق به تابناک ایلام خبر داد که نام قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام در بین لیست 14 استانداران بازنشسته وجود ندارد
کد خبر: ۶۷۸۱۸۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۸ 10 November 2018

اخبار روز ایلام

تابناک ایلام ::پس از تصویب اصلاحیه قانون منع بکارگیری بازنشستگان در مجلس شورای اسلامی ،گمانه زنی های متعددی را در خصوص بازنشستگی استانداران در فضای مجازی ورسانه ای کشور شاهد بوده ایم.

در ماههای پس از تصویب این قانون وابلاغ آن همواره لیستهای گوناگونی از سوی برخی رسانه ها منتشر شده است که در این لیستها نام چهاره استانی که استانداران آنها بازنشسته می شوند قرارداشته است .

نکته مهم اینکه در لیستهای منتشر شده و گمانه زنی های صورت گرفته، همیشه نام قاسم سلیمانی دشتکی نیز وجود داشته است ،درحالی که استاندار ایلام بارها همواره خود را مقید به قانون دانسته واز سویی نیز برخی مسئولین وزارت کشور بر عدم بازنشسته شدن وی تاکید داشته اند.

از سویی نیز براساس اطلاعات موثق، در ایام اربعین بارها سلیمانی دشتکی از وزارت کشور خواستار قرار گرفتن در لیست بازنشسته ها ویا لااقل انتقال به استان دیگری شده اند، اما هربار با مخالفت وزیر کشور مواجهه شده است.

در حالی امروز وزیر کشور از خداحافظی 14 استاندار در هیات دولت خبر دادند که یک منبع موثق به تابناک ایلام گفت که نام" قاسم سلیمانی دشتکی" استاندار ایلام در بین لیست 14  استانداران  بازنشسته وجود ندارد . با این حال باید گفت با انتشار لیست استانداران بازنشسته ،بساط شایعات وگمانه زنی ها نیز برچیده خواهد شد و همه باید با عبور از این مرحله ،استاندار ایلام را در اجرای برنامه های توسعه ای یاری رسانند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Germany
|
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۹
این اقا شصت ساله می گیره حالا هم بازنشسته نیست؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
United Kingdom
|
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۹
عجب
فواد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
اسم زاهدي چرانيست
مرتضی عباسی
|
France
|
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
اگر یک استاندار جوان هم منصوب شود باز هم عده ای ناشناس و خس و خاشاک و آفت سازمانی شروع میکنن به نوشتن مطالب از روی اغراض و اغماض. همانطور که کارکنان بلای جای مدیران هستند در متون مدیریت و منابع انسانی ؛ شما معاون ناشناس چه اقدامی کرده ای جز نوشتن و خوندن حرفای مکتوب توی کتاب ها؟ هر چند طبق برآوردها اثبات شده که اگر درآمدهای استان صرف خوداستان میشد ؛ استان ایلام همانند جزایر جمیرا و دبی ، کشور دبی و امارات ثانی تشبیه کرده بودند. باتشکر و تجدید احترام
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار