کارگاه دو روزه خبرنویسی ویژه کارشناسان روابط عمومی های تابعه دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برگزار شد.
کد خبر: ۶۷۷۸۸۱
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۲:۰۶ 10 November 2018

به گزارش تابناک هرمزگان، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: این کارگاه آموزشی با حضور 20 نفر از کارشناسان روابط عمومی واحدهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان طی دو روز در سالن‌های کوثر و ابن سینا دانشگاه برگزار شد.

دکتر فاطمه نوروزیان ارتقای کیفی اخبار تولیدی، کمک به اطلاع‌رسانی در حوزه بهداشت و درمان سراسر استان و ضرورت انعکاس حرفه‌ای اقدامات و برنامه‌های صورت گرفته در دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان را از جمله اهداف برپایی این دوره آموزشی عنوان کرد.

دکتر نوروزیان در این کارگاه آموزشی دو روزه به بیان ویژگی‌های خبر حرفه‌ای پرداخت و توجه ویژه به نحوه خبرنویسی و استفاده از همه ارکان و ارزش‌های خبری را برای تنظیم خبر از سوی کارشناسان روابط عمومی واحدهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ضروری دانست.

وی در این کارگاه ضمن تأکید بر آموزش نحوه صحیح خبرنویسی ابراز کرد: تنظیم صحیح اخبار و اطلاع‌رسانی به موقع علاوه بر نقشی که در گسترش فعالیت‌های بهداشت و درمان خواهد داشت، در رفع مشکلات حوزه سلامت نیز تأثیرگذار است.

دکتر نوروزیان تأکید در انعکاس اخبار و دقت در اطلاع‌رسانی از سوی کارشناسان روابط‌عمومی‌های دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان شد.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار