امام جمعه لارستان با تأکید به مسئولان برای اتمام حجت صریح و روشن با اتحادیه اروپا در ارتباط با کشور ایران، گفت: نباید اقتصاد کشور را بیش از این معطل اروپا نگه داشت چرا که چندین ماه است که اروپایی ها به دنبال تعیین چارچوب روابط اقتصادی با ایران هستند و به همین دلیل اقتصاد و صنعت کشور معطل این وعده ها مانده است.
کد خبر: ۶۷۷۸۷۴
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰ 10 November 2018

تابناک فارس به نقل از میلاد لارستان: حجت الاسلام سیدمختار موسوی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر لار با تقدیر از همه آحاد جامعه به ویژه دانش آموزان و دانشجویان به جهت حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان، اظهار داشت: این حضور نشان از بصیرت و هوشیاری شماست که نشان می دهد در سخت ترین شرایط از نظام اسلامی حمایت خواهید کرد.

وی با تأکید بر اینکه تهدید، تطمیع و تحریم هیچگونه تأثیری بر استقامت ملت نخواهد گذاشت، افزود: اشتباه راهبردی دشمن آن است که تصور دارد، می تواند ملت ایران را با فشارهای مادی شکست دهد.

امام جمعه لارستان با اشاره به دیدار اخیر دانش آموزان با رهبر معظم انقلاب و بازخوانی برخی از بیانات ایشان، تصریح کرد: هدف آمریکا در تمام توطئه چینی های ۴۰ سال اخیر این بوده است تا سیطره ای را که در زمان طاغوت بر ایران داشته است را دوباره بدست اورد.

این استاد حوزه و دانشگاه با اذعان به اینکه دشمنی آمریکا را نباید فراموش کرد و نباید فریب لبخند دشمن را خورد، خاطر نشان کرد: نظریه مقاومت در برابر مستکبران را باید تبلیغ کرد چرا که آثار آن در کشورهای مختلف سوریه، یمن، عراق، فلسطین و غیره دیده شده است.

وی قراردادهای ننگین «اسلو»، «کمپ دیوید» و گاو شیرده آمریکا شدن را ناشی از وادادگی در برابر دشمنان برشمرد و افزود: اصل دشمنی آمریکا با ملت ایران است.

حجت الاسلام موسوی با تأکید بر اینکه جوانان باید خود را در برابر موضوع پیشرفت کشور مسئول بدانند و از ترس و سستی بپرهیزند، عنوان کرد: هرجا جوانی وجود دارد، باید نوآوری را سرلوحه خود قرار دهد.

امام جمعه لارستان با اشاره به اعمال تحریم های جدید آمریکا علیه کشور ایران به ویژه در زمینه به صفر رساندن فروش نفت ایران، گفت: دولت امریکا مجبور شد ۸ کشور را در زمینه خرید نفت ایران معاف کند، بندر چابهار و کشور عراق را از تحریم ها معاف کردند و در پی آن جامعه جهانی هم با آمریکا همراهی نکرد.

وی با ابراز خرسندی از حضور بیش از ۲۰ میلیون نفر در حماسه بزرگ اربعین حسینی، تصریح کرد: این رخداد عزت و سربلندی امت اسلام را به رخ آمریکا کشید.

حجت الاسلام موسوی با تأکید به مسئولان برای اتمام حجت صریح و روشن با اتحادیه اروپا در ارتباط با کشور ایران، گفت: نباید اقتصاد کشور را بیش از این معطل اروپا نگه داشت چرا که چندین ماه است که اروپایی ها به دنبال تعیین چارچوب روابط اقتصادی با ایران هستند و به همین دلیل اقتصاد و صنعت کشور معطل این وعده ها مانده است.

وی با تأکید بر اینکه لازم است که یک پیام قاطع و صریح به سران اتحادیه اروپا داده شود، تصریح کرد: نباید بیش از این اقتصاد کشور را معطل اتحادیه اروپا نگه داشت.

امام جمعه لارستان با ابراز خرسندی از تشکیل تیم جدید اقتصادی دولت، ادامه دااد: کنترل تورم یکی از خواسته های جدی مردم از مسئولان است و باید بی ثباتی های مالی کنترل شود.

این مسئول با اشاره به اینکه وزارت صنعت، معدن و تجارت به دنبال نظارت و حمایت از تولید، زمینه سرمایه گذاری را فراهم و همچنین فراهم سازی زمینه صادرات و کنترل واردات را داشته باشد، اضافه کرد: وزارت راه و شهرسازی باید به موضوع مسکن مردم توجه ویژه داشته باشد و با تکمیل یا ادامه پروژه های مسکن مهر، زمینه خانه دار شدن مردم را فراهم کند.

امام جمعه لارستان خواستار توجه جدی به حوزه راههای این شهرستان شد و گفت: راه شیراز-لار-بندرعباس که از شریانهای اصلی کشور محسوب می شود باید مورد توجه جدی مسئولان قرار گیرد.

حجت الاسلام موسوی با تأکید بر رسیدگی به تأمین معیشت بازنشستگان تأمین اجتماعی، عنوان کرد: انتظار می رود تیم جدید اقتصادی دولت توجه بیشتری به قشر بازنشستگان باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار