همزمان با نخستین روز دهه وقف؛
با مراجعه دو واقف نیک اندیش به اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رودان در نخستین روز دهه وقف، وقف های جدیدی در این شهرستان به ثبت رسید.
کد خبر: ۶۷۷۳۹۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹ 07 November 2018

به گزارش تابناک هرمزگان، سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه رودان با عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن رحلت پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) گفت: همزمان با دهه وقف، دو وقف جدید در امام زاده شاه زکریا بخش رودخانه این شهرستان به ثبت رسید.

مهدی سقایی وقف را ماندگارترین حسنه عنوان کرد و افزود: علی دادخدایی و مراد نصرالهی هر کدام با ثبت یک وقف جدید نام خود را جاودانه کردند.

این مسئول خاطرنشان کرد: علی دادخدایی باب زمینی به مساحت ۴۰۰۰ متر مربع با درخت خرما به ارزش ریالی 2 میلیارد ریال با نیت طرح توسعه وامکانات رفاهی امام زاده شاه زکریا وقف کرد.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه ادامه گفت: همچنین آقای مراد نصراللهی باب زمین به مساحت ۴۰۰ مترمربع به ارزش ریالی 200 میلیون ریال با نیت طرح توسعه ومحوطه سازی بقعه امام زاده شاه زکریا وقف نمود.

سقایی در پایان با اشاره به اینکه در متون دینی و ادبی ما به وفور بر اهمیت وقف و گسترش فرهنگ وقف تأکید شده خاطر نشان کرد: شاید برخی گمان کنند وقف مختص افراد ثروتمند و مستطیع است؛ اما این گونه نیست و هر کس می‌تواند به اندازه توانایی خود در این امر خداپسندانه مشارکت کند.
انتهای پیام/لاله قلی‌پور

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار