همزمان با اولین روز از دهه وقف؛
همزمان با آغاز دهه وقف زنگ وقف در دبیرستان نمونه دولتی فرهنگ، آموزش و پرورش ناحیه 2 بندرعباس نواخته شد.
کد خبر: ۶۷۷۱۴۸
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۷ 06 November 2018

زنگ وقف در مدارس شهرستان بندرعباس نواخته شد

به گزارش تابناک هرمزگان، صبح امروز به مناسبت دهه وقف با حضور مسؤولان زنگ وقف در دبیرستان نمونه دولتی فرهنگ بندرعباس به صدا در آمد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بندرعباس، در آغاز این مراسم تاثیر وقف را در پیشرفت علم انکار ناپذیر دانست و اظهار کرد: واقفان نیک اندیش با وقف اموال خود به دنبال توانمند کردن جامعه خود بوده اند، اگر این فکر و فرهنگ در جامعه امروزی ما هم نهادینه بشود در جامعه آدم های نیازمند هم توانمند می شوند.

حجت الاسلام والمسلمین محسن شهبازی با بیان اینکه این برنامه فرهنگی در راستای شناساندن و آشنایی دانش آموزان با موضوع وقف است، افزود: هر فردی که در هر رشته ای توانمندی خاصی دارد می تواند برای ارتقا سطح جامعه خود یک میزان از وقت خویش را برای پیشرفت جامعه خود وقف کند.

این مسئول عنوان کرد: هدف از نواختن زنگ وقف در مدارس ترویج فرهنگ و سنت حسنه وقف در بین آینده‌سازان جمهوری اسلامی ایران و آشنایی دانش‌آموزان با وقف و موقوفات است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بندرعباس در پایان با اشاره به لزوم تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف در همه شئون زندگی و انجام این احسان ماندگار توسط آحاد مردم جامعه گفت: یکی از این وظایف مهم، انتقال همین فرهنگ‌ها و آموزش‌های عمومی جامعه است تا بتوان به وسیله دانش آموزان فرهنگ‌های اصیل اسلامی را در جامعه رواج داد.
انتهای پیام/لاله قلی‌پور

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار