مصاحبه تصویری؛
اداره‌کل ورزش‌وجوانان منبع درآمدی هیئت کشتی را از دستمان در آورده و یازده سال هم هست که تشک کشتی را به هیئت بر نمی‌گردانند.
کد خبر: ۶۷۵۰۳۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۴ 01 November 2018

به گزارش تابناک هرمزگان، دبیر هیئت کشتی استان هرمزگان در مصاحبه اختصاصی اظهار داشت: هیئت کشتی نیازمند توجه و کمک ویژه‌ای است آقای مرشدی رئیس این هیئت چهارصد میلیون از جیب شخصی خود به هیئت کمک کرده که با کمال تأسف در برج 10 امسال آقای مرشدی از هیئت کشتی می‌رود از الان افرادی که توانایی ساپورت مالی دارند جلو بیایند و برای رئیس هیئتی کاندید بشوند.

سید مهدی گل‌گیرسوار افزود: تشک کشتی‌ داریم که از سال 1385 به عبارتی 11 سال پیش تحت عنوان امانت دست مسئول سالن فجر بود که با توجه به نیاز مراجعه کردیم تا از سالن فجر و اداره‌کل تشک کشتی را بگیریم که تا به امروز دارند ما را سر میدوانند از سوی شهرستان‌های ما به عنوان نمونه پارسیان اصلاً تشک کشتی ندارند و کشتی‌گیرها دارند لب ساحل روی خاک و سنگ کشتی می‌گیرند و امروز هم ارزش یک تشک کشتی 200 میلیون است.

این مقام مسئول در انتها گفت: درآمدزایی هیئت کشتی از دو دهنه مغازه درب سالن کشتی بود که هزینه‌های هیئت را تأمین میکرد و نیازی هم به اداره کل ورزش و جوانان نداشتیم اما در یک شیرین کاری این اداره کل دو دهنه مغازه را از دست هیئت کشتی در آورد.
انتهای پیام/*

برچسب ها: مغازه ، کشتی ، تشک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار