نخستین دوره آموزشی "اصول و آداب تشریفات" در سال 97 با حضور کارشناسان روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به منظور توانمندسازی و افزایش سطح علمی روابط عمومی‌ها در سالن کوثر دانشگاه برگزار شد.
کد خبر: ۶۷۴۴۷۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۵ 30 October 2018

به گزارش تابناک هرمزگان، دکتر فاطمه نوروزیان مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: دوره آموزشی "اصول و آداب تشریفات" نخستین دوره از سری برنامه‌های آموزشی تخصصی روابط عمومی‌ها در سال 97 است؛ که از سوی روابط عمومی‌ دانشگاه تدارک دیده شده و با استقبال خوب کارشناسان روابط عمومی همراه بود.

وی با بیان این که دوره "اصول و آداب تشریفات" یک دوره آموزشی رسمی است و  به شرکت‌کنندگان در این دوره گواهینامه معتبر از سوی آموزش ضمن خدمت دانشگاه اعطا خواهد شد.

دکتر نوروزیان ابراز کرد: هدف از برگزاری دوره آموزشی اصول و آداب تشریفات، آشنایی بیشتر روابط عمومی‌ها با نقش و اهمیت تشریفات و پذیرایی در ادارات و سازمان‌ها است که یکی از دوره های لازم و ضروری برای مدیران و کارشناسان روابط عمومی ها به شمار می‌آید.

وی خاطر نشان کرد: اطلاع‌رسانی در فرآیند تشریفات، آیین تشریفات در همایش‌ها و کنفرانس‌های داخلی و خارجی، افتتاحیه‌ها و بهره‌برداری از طرح‌ها، مذاکرات رسمی و غیررسمی، مباحث اجرایی تشریفات و شرایط و توانمندی‌های عوامل ستادی و اجرایی از سرفصل‌های دوره آموزشی "اصول و آداب تشریفات" است.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار