كميته هماهنگی ارتقاء ايمنی شرق استان در محل اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ميناب برگزار گرديد.
کد خبر: ۶۷۴۳۵۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۷ - ۰۳:۱۴ 30 October 2018

به گزارش تابناک هرمزگان، در نشستی با حضور معاون راهداری رئيس اداره ايمنی و ترافيک و رئيس اداره  ايمنی و حريم، معاون فنی و نظارت بر بهره‌برداری حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان و جانشين فرماندهی پليس راه استان و ساير اعضاي كميته با هدف كاهش تصادفات تشكيل گرديد به طرح راهكارهایی جهت كاهش تصادفات پرداختتند و معاون راهداری طی این نشست گفت: يكی از راه‌های كاهش تصادفات تمركز بر روی نقاط پرحادثه به صورت نقطه‌ای می‌باشد.  

وی همچنین افزود: با متمركز نمودن نيروها و امكانات بر روی نقاط حادثه‌خيز و آسيب‌شناسی و تحليل جاده‌ای، مجزا نمودن باندهای رفت و برگشت راه‌های روستايی و تأمين روشنايی رفوژ وسط آنها تاحدود زيادی از تصادفات جلوگيری خواهد کرد.

ميرداد ميردادی در ادامه گفت: بهسازی محور ميناب تا دوراهی روستای راونگ را در حوزه استحفاظی ميناب در دستور كار قرار می‌دهیم.

گزارش عملكردی از سوی روسای ادارات ميناب و رودان در خصوص آمار تصادفات حوزه استحفاظی شهرستان‌های خود را جهت تحقق هر چه بهتر وضعيت جاده‌ها تشريح نمودند.

رئيس اداره ايمنی و حريم نيز از خط‌كشی و همچنين نصب علائم و برج نوری در محورهای شرق استان خبر داد.

صابری خورگو  معاون فنی و نظارت بر بهره برداری يكی از تأثير گذارترين بخش‌ها را در جهت ايمن سازی محورها ، هوشمند سازی جاده ها دانست و گفت: در اين زمينه فعاليت‌هايی صورت گرفته که در آينده ای نزديک به توسعه اين بخش در سطح استان نیز خواهيم پرداخت.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار