دکتر عباس ابراهیمی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان جاسک از تعطیلی دو واحد کبابی به علت عدم رعایت شرایط بهداشتی توسط بازرسان بهداشت محیط این شبکه خبر داد.
کد خبر: ۶۷۳۹۱۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۴:۱۰ 29 October 2018

به گزارش تابناک هرمزگان، دکتر ابراهیمی بیان کرد: ارتقاء وضعیت بهداشتی مواد غذایی و فردی برای بالا بردن سطح سلامت شهروندان یکی از اولویت های بهداشتی است که گامی مهم در جهت دستیابی به جامعه ای سالم خواهد بود.

وی نظارت های شبانه  بازرسان بهداشت محیط نیز اشاره کرد و گفت: تعامل با سایر دستگاههای دیگر به منظور نظارت و کنترل بیشتر بر رعایت بهداشت و همکاری برون بخشی و درون بخشی با سایر دستگاه های مانند دامپزشکی، اصناف و صنعت و معدن با هدف رفع مشکلات نیز صورت می گیرد.

 معصومه امیر محمودی مسئول بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان جاسک گفت: بازدید بازرسان بهداشت محیط با هدف نظارت ها و پیش گیری از بیماریهای منتقله از آب و غذا ادامه خواهد یافت.

امیرمحمودی با اشاره به اینکه گوشت قرمز حتما باید دارای مهر دامپزشکی داشته باشد و این مهر ضامن سلامت گوشت قرمز است؛ افزود: اکیپ های نظارت بهداشتی دامپزشکی بصورت مستمر از واحدهای عرضه فراورده های خام و هم چنین رستوران ها و کبابی ها بازدید می کنند.

گفتنی است؛ شهر لیردف در 120 کیلومتری شرق شهرستان جاسک قرار دارد.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار