"امير كاظم‌پور" کماندار یزدی به همراه تیم ملی کشورمان برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان راهی دانمارک شد.
کد خبر: ۶۷۲۳۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۳ 27 July 2015
به گزارش تابناک یزد، "امیرکاظم‌پور" کماندار یزدی و عضو تيم ملي کامپوند مردان كشورمان، ايران را براي حضور در مسابقات تیراندازی با کمان قهرمانی جهان كه از پنجم تا يازدهم مرداد در شهر کپنهاگ دانمارک برگزار می‌‌شود، ترك كرد.

در تركيب كامپوند مردان كشورمان  اسماعیل عبادی و مجید قیدی، کاظم‌پور را همراهي مي‌كنند و در کامپوند زنان هم سکینه قاسم پور، افسانه شفیعی و مریم رنجبر در اين رقابت‌ها شركت دارند.

در رشته ريكرو كه نفرات اول تا هشتم آن در اين مسابقات سهمیه المپیک 2016 ریو را به دست می‌آورند، از ايران و در بخش مردان،  امین پیرعلی، صادق اشرفی و ابراهیم رنجبر و در قسمت زنان نيز  زهرا نعمتی، شیوا خرمشاهی، ملیکا عبدالکریمی و فریده میرزایی حضور دارند.

حجت الله واعظی، مجید احمدی و بهزاد پاکزاد به عنوان مربی و امید نجاری به عنوان سرپرست این تیم را همراهی می‌کنند.

قرار است براساس برنامه مسابقات،  مراحل مقدماتی ریکرو و کامپوند فردا دوشنبه پنجم مردادماه برگزار شد و در روز سه‌شنبه ششم مردادماه؛ مراحل حذفی تیمی و میکس از مقدماتی تا نیمه نهایی، چهارشنبه هفتم مردادماه؛ مراحل حذفی انفرادی از مقدماتی تا یک بیست و چهارم نهایی، پنجشنبه هشتم مردادماه؛ مرحله حذفی انفرادی از یک شانزدهم نهایی تا نیمه نهایی، شنبه 10 مرداد؛ رده بندی و فینال بخش های انفرادی و تیمی کامپوند و در روز یکشنبه 11 مردادماه نيز رده‌بندی و فینال بخش‌های انفرادی و تیمی ریکرو، برگزار شود.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار