روز ملی مبارزه با استکبار؛
مسیرهای راهپیمایی یوم الله 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در کلانشهر کرج اعلام شد.
کد خبر: ۶۷۲۰۹۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸ 24 October 2018

به گزارش «تابناک البرز»؛ رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: مسیر راهپیمایی امسال یوم الله 13 آبان در کرج از میدان توحید به سمت سه راه امامزاده حسن و از سه راه امامزاده حسن به سمت مصلای این شهر خواهد بود.
حجت الاسلام محمد حسین روحی یزدی افزود: سخنران امسال این راهپیمایی که از ساعت 9 صبح آغاز می شود، سردار محمد رضا نقدی معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.
وی اضافه کرد: برپایی غرفه های فرهنگی که نشان دهنده رشد و آثار بالندگی انقلاب اسلامی در طول چهل سال گذشته است از جمله برنامه های جنبی راهپیمایی 13 آبان است.
روحی یزدی گفت: امسال با توجه به هجمه های دشمنان علیه نظام و انقلاب و اینکه شروع تحریم های خود را از 13 آبان که نماد استکبار ستیزی ملت ایران است آغاز کرده اند، همه اقشار همانگونه که در 9 دی، روز قدس و راهپیمایی 22 بهمن پای صحنه بودند، امسال در راهپیمایی 13 آبان حضوری فعال خواهند داشت و این راهپیمایی فقط مختص به دانش آموزان نیست.
وی ادامه داد: ملت ایران با حضور گسترده خود در این راهپیمایی بار دیگر حمایت خود از انقلاب اسلامی و دستاوردهای 40 ساله آن را اعلام و حضور مردم می تواند پشتوانه قوی برای نظام باشد. 
رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی البرز در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه های ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و خاطر نشان کرد: اگر مقایسه ای بین ایران قبل از انقلاب و بعد از انقلاب داشته باشیم، دستاوردهای انقلاب اسلامی به خوبی مشخص است و به خوبی می بینیم که انقلاب اقدامات جدی برای ملت ایران به ارمغان آورده است.
روحی یزدی گفت: دشمنان نیز به خوبی به این مساله واقف شده اند و در صدد هستند تا این استقلال را از نظام و ملت ایران گرفته و وابستگی نظام را به قدرت های جهانی بیشتر کنند، مطرح کردن مسایلی از جمله انرژی هسته ای و قدرت موشکی ما از سوی دشمنان به این دلیل است که مانع توانمندی و اقتدار ایران اسلامی شوند.
وی ادامه داد: در سال های اولیه پیروزی انقلاب اسلامی از توانمندی نظامی محروم بودیم اما امروز به برکت نظام و تلاش جوانان و مسئولان جمهوری اسلامی ایران در دنیا امروز حرف های زیادی برای گفتن دارد.
روحی یزدی افزود: البته در این مشکلات و نواقصی نیز وجود دارد اما ملت ایران با اتکاء به خود و توانمندی و خلاقیت جوانان اش، امروز در دنیا توانسته اقتدار اتقلاب اسلامی را تثبیت و در علم و فناوری جزء کشورهای برتر دنیا باشد.
رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: به همین جهت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی امروز در شرایطی برگزار می شود که ایران اسلامی و انقلابی در دنیا به عنوان یک نقطه اتکا شناخته شده است.
وی ادامه داد: با هدف برگزاری هر چه باشکوه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، 14 کارگروه در استان تشکیل که هر کدام از این کارگروه ها طبق آئین نامه به دنبال این هستند که دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی را جمع آوری و تنظیم کنند.
روحی یزدی افزود: تدوین کتابی تحت عنوان ایران قبل و بعد از انقلاب که در آن دستاوردهای چهل ساله انقلاب در حوزه های مختلف جمع آوری و تدوین می شود از جمله برنامه های دهه فجر امسال است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار