بیشترین نقاط حادثه خیز در جادهای استان در حوزه استحفاظی شهرستان بندرعباس و حاجی‌آباد با بیش از 10 نقطه که برخی از آنها آشکارسازی و رفع شده است.
کد خبر: ۶۷۱۷۶۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۷ 23 October 2018

به گزارش تابناک هرمزگان، ميرداد ميردادی معاون‌راهداری اداره‌كل راهداری‌وحمل ونقل‌جاده‌ای استان با اظهار به اینکه از ابتدای سال تاکنون 13 نقطه حادثه خیز در جاده‌های استان آشکارسازی و ایمن شدند گفت: در جاده‌های استان 22 نقطه حادثه خیز مصوب دفتر نگهداری راه‌های سازمان که از این تعداد 13 نقطه آشکارسازی با نصب چراغ چشمک زن، اصلاح قوس، تابلو محدودیت سرعت، تعریض و شانه سازی، نصب علائم و برج نوری و ایمن سازی و ما بقی این نقاط در دستور کار قرار دارد.

در ادامه افزود: مصوبات جلسه با شورای هماهنگی ترافیک استانی از سوی شورای هماهنگی ترافیک تعداد 45 نقطه پرتصادف پیشنهاد گشت، که از این تعداد 21 نقطه توسط تیم استانی شامل کارشناسان راهداری و پلیس راه شناسایی و جهت اولویت‌بندی به کمیسیون ایمنی راه‌های کشور ارائه گردید.

این مقام مسئول تصرح کرد: بیشترین نقاط حادثه خیز در جادهای استان در حوزه استحفاظی شهرستان بندرعباس و حاجی‌آباد با بیش از 10 نقطه که برخی از آنها آشکارسازی و رفع شده است.

میردادی با تصریح بر اینکه نقاط حادثه خیز بر اساس اولویت‌بندی دارند رفع می‌شوند که به عنوان یکی از راهکارهای ارتقاء و بهبود سطح ایمنی شبکه جاده ای مورد توجه قرار دارند بیان کرد: شناسایی و اصلاح نقاط حادثه خیز و پرتصادف از جمله نکات مهمی است که می‌تواند در کاهش تصادفات جاده‌ای تأثیر بسزایی داشته باشد.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار