دیدارهای مردمی کارگشا رئیس کل دادگستری استان هرمزگان؛
طی تماس‌های دریافتی شهروندان با تابناک بسیاری از همشهریان از عملکرد و خدمات صادقانه ، تلاش‌ها و مساعدت‌های دستگاه‌ قضایی تشکر و اظهار رضایت داشتند.
کد خبر: ۶۷۱۶۷۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۴ 23 October 2018

دیدار رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با 55 نفر ازمراجعین دستگاه قضایی / تسریع در رسیدگی و اعاده دادرسی در صدر مطالبات مردم

به گزارش تابناک هرمزگان، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در دیدار مردمی با شهروندان به مطالبات مطرح شده از سوی 55 نفر از مراجعین دستگاه قضایی رسیدگی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در محل دفتر خود با 55 نفر از مراجعین دستگاه قضایی استان، دیدار و ضمن رسیدگی به مطالبات مطرح شده، دستورات مقتضی را در جهت رفع موانع و مشکلات موجود صادر نمود.

در این دیدار مردمی که دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس و معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان نیز حضور داشتند، 36 پرونده از بندرعباس و 19 پرونده از دیگر شهرستان‌های استان مورد بررسی قرار گرفت و حجت‌الاسلام والمسلمین اکبری در خصوص رسیدگی به هر یک دستورات لازم را صادر کرد.

همچنین رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در خصوص 17 پرونده دستور تسریع در رسیدگی و در مورد 19 پرونده دیگر نیز دستور پذیرش اعاده دادرسی صادر نمود که در مقایسه با دیگر موارد مطرح شده، تسریع در رسیدگی و اعاده دادرسی در صدر مطالبات مردم قرار داشت.
همچنین از مجموع 55 فقره پرونده رسیدگی شده از سوی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان 37 پرونده با موضوع حقوقی و 18 پرونده با موضوع کیفری به صورت حضوری بررسی شد.

 

شایان ذکر است، طی تماس‌های دریافتی شهروندان با تابناک بسیاری از همشهریان از عملکرد و خدمات صادقانه ، تلاش‌ها و مساعدت‌های دستگاه‌ قضایی تشکر و اظهار رضایت داشتند.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار