مديركل ورزش و جوانان هرمزگان:
مديركل ورزش و جوانان استان هرمزگان گفت: به قول‌ها و وعده‌هايى كه داده ام عمل مى كنم ولى در قبال آن از هيأت‌ها كار و برنامه مى‌خواهم.
کد خبر: ۶۷۰۸۹۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۵ 22 October 2018

به گزارش تابناک هرمزگان، محمودرضا اميارى در ديدارى با رئيس و اعضاى هيأت ووشو استان به مناسبت هفته تربيت بدنى و ورزش ضمن تبريک اين مناسبت خطاب به حاضرين اظهار داشت: ورزش به عنوان پدیده‌ای اجتماعی و فرهنگی در زندگی امروز نقشی اساسی و محوری دارد و برهمین اساس نه تنها یک هفته، بلکه تمام روزهای سال را در برمی‌گیرد.

وى افزود: ورزش و تربیت‌بدنی به عنوان یک رویداد تربیتی سازنده و مفید در غنای فرهنگی جامعه حائز اهمیت است و بر این اساس ورزش وسیله‌ای برای رشد وجودی و کمال انسان و عامل همبستگی اجتماعی و انتقال فرهنگ‌ها و ارزش‌ها محسوب می‌شود و از این منظر ورزش هیچگاه محدود به زمان و مکان نبوده و باید شرایطی فراهم شود تا با نهادینه شدن فرهنگ ورزش، این مهم به عنوان یک اصل و نیاز اساسی، مورد اهتمام همه خانواده‌ها و تک‌تک اقشار جامعه، قرار گیرد.

مديركل ورزش و جوانان استان هرمزگان ادامه داد: بی‌شک امروز مسؤولیتی خطیر متوجه جامعه ورزش است و تمامی مسؤولان و دست اندرکاران در عرصه ورزش به ویژه ورزش بانوان می‌بایست برای توسعه، رشد و سرلوحه قراردادن الگوهای انسانیت و منش پهلوانی گام بر دارند.

اميارى عنوان داشت: وظيفه‌ام گوش دادن به همه درد دل‌هاى جامعه ورزش است و سپس با برنامه‌ريزى در جهت رفع مشكلات گام برمى‌داريم.

وى بيان كرد: علاقمندى جوانان و نوجوانان هرمزگان به ورزش ستودنى است و طى اين مدت كوتاه شاهد استعدادهاى بيشمارى در اين حوزه از تمامى استان بودم و بايد بگويم كه براى همه نوابغ ورزشى برنامه داريم.

مديركل ورزش و جوانان استان هرمزگان با بيان اينكه هدف ما كسب مدال در بازى هاى آسيايى و المپيک است، افزود: براى حضور پررنگ تر در بازى‌هاى آسيايى به يك برنامه‌ريزى بلندمدت و ميان مدت نياز است و رشته‌هاى انفرادى مانند ووشو، كاراته، تكواندو، وزنه‌بردارى و ديگر رشته‌هايى از اين دست مى‌توانند با برنامه‌ريزى، در بازى‌هاى آسيايى آينده، از هرمزگان نماينده داشته باشند.

اميارى با بيان اينكه هيأت‌ها بايستى برنامه كاربردى ارائه دهند، گفت: هيأت‌ها در ابتداى هر سال برنامه كاربردى و مالى خود را به اداره كل ارائه دهند و اين برنامه جداى از تقويم ساليانه است.

وى با بيان اينكه راهكارهاى جديدى را براى كمک مالى به ورزش پيدا كرده‌ايم، اظهار داشت: مديران كل در اكثر حوزه‌ها پاى كار هستند و براى كمک به ورزش حاضرند چرا كه مشكلات زياد است و به همكارى همه حوزه‌ها نياز داريم و اين موضوع صبر و حوصله هيأت‌ها و ورزشكاران را مى‌طلبد.

‍ مديركل ورزش و جوانان استان هرمزگان گفت: به قول‌ها و وعده‌هايى كه داده‌ام عمل مى‌كنم ولى در قبال آن از هيأت‌ها كار و برنامه مى‌خواهم.

اميارى تصريح كرد: ووشو نمونه يک هيأت با برنامه و منسجم است و هيأت‌ها بايستى بسمت كارهاى ووشو پيش بروند.

وى با بيان اينكه ديپلماسى ورزشى هنوز در هرمزگان راه‌اندازى نشده است، افزود: هرمزگان به عنوان يک استان مرزى بايستى ارتباطات ورزشى مناسبى را با كشورهاى همسايه ايجاد كند و مسابقات و تورنمنت‌هاى بين‌المللى خوبى را مى‌شود در اين خصوص برگزار كرد ولى تاكنون اين موضوع در اين استان راه اندازى نشده است.

متولى ورزش و جوانان هرمزگان در خصوص كمک مالى به هيأت‌هاى ورزشى گفت: هيأتى خوب كار كند برايش اعتبار مى‌گذارم چراكه در شأن رئيس يک هيأت نيست كه براى دو سه ميليون هر روز به اداره كل مراجعه كند و پشت درب دفتر مديركل و معاون ورزشى معطل بماند.

اميارى با بيان اينكه نگاه ويژه‌اى به ورزش بانوان داريم، افزود: بنده در خدمت همه ورزشكاران هستم و حمايت از ورزش بانوان در اولويت كارى مجموعه اداره كل قرار دارد و ٣٠ درصد از كمك هاى مالى به هيأت‌ها به بانوان اختصاص داده خواهد شد.

وى در خصوص مجموعه ورزشى خليج‌فارس بيان كرد: از بدو ورودم به هرمزگان سه مرتبه از ورزشگاه خليج فارس جهت رفع و رجوع مشكلات آن بازديد كرده‌ام چرا كه اين استاديوم جزو سرمايه‌هاى ملى استان محسوب مى‌شود.

مديركل ورزش و جوانان استان هرمزگان با بيان اينكه خيرين ورزشى در هرمزگان سازماندهى نشده اند، عنوان كرد: خيرين ورزشيار بازوان ورزش استان هستند كه به سازماندهى نياز دارند چرا كه اين استان مى‌تواند از نظر جذب كمک‌هاى مردمى جزو يكى از استان‌هاى رده بالاى جدول قرار گيرد.

اميارى در پايان ضمن تقدير از دست‌اندركاران هيأت ووشو استان، يادآور شد: آمده‌ام كه در كنار شما كار كنم چرا كه معتقدم مديريت يک امر گروهى است و من به كمک نياز دارم.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار