انگیزه‌ی نصب وب کیوسک در پایانه‌های مسافربری حذف فروش بلیت‌دستی  و حذف عامل انسانی می‌باشد.
کد خبر: ۶۷۰۸۳۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۲:۴۵ 22 October 2018

به گزارش تابناک هرمزگان، در جلسه‌ای که با حضور رئیس انجمن صنفی شهرستان بندرعباس، مدیر عاملین شرکت‌های مسافربری و پرسنل بانک انصار و نماینده پشتیبانی نرم افزارهای مورد استفاده از پایانه مسافربری رئیس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در رابطه با نصب وب کیوسک در محل سالن کنفرانس اداره کل برگزار گردید.

محسن کامرانی گفت: انگیزه‌ی نصب وب کیوسک در پایانه‌های مسافربری حذف فروش بلیت‌دستی  و حذف عامل انسانی می‌باشد.
رئیس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای عنوان کرد، وب کیوسک‌های اطلاع رسانی – اطلاعات مفید و کامل و گوناگونی را بدون استفاده از نیروی انسانی در اختیار مراجعین در یک محل قرار می‌دهند کیوسک‌های مورد نظر در ترمینال‌ها نصب می‌شوند.

وی گفت: کیوسک‌های اطلاع‌رسانی نیازمند وجود یک سیستم مقاوم سخت افزاری و نرم‌افزاری با قابلیت فراوان و در عین حال امن می‌باشد  وب کیوسک نرم‌افزار لازم را در اختیار کاربر قرار می‌دهد که کلیه گزینه‌ها جهت اینکه مسافر بتواند به راحتی بلیت و خدمات خود را انجام دهد پویا می‌باشد به اینگونه که منوی نصب شده انتخاب مسیر و تاریخ حرکت، لیست تمام سفرهای روز و شب، نوع سرویس، تعداد مسافرهای موجود در منو نصب می‌گردد.
کامرانی عنوان کرد، نصب وب کیوسک یکی از راهکارها برای کنترل های لازم جهت حذف نیروی انسانی و جلوگیری از تخلف دلالان می‌باشد.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار