مجلس شورای اسلامی بعد از ۱۰ روز تعطیلی روزهای یکشنبه، سه شنبه و چهارشنبه هفته آینده جلسه علنی علنی دارد.

همچنین جلسات کمیسیونهای تخصصی در بعدازظهر روزهای این هفته برگزار می‌شود که در همین راستا هشت وزیر به مجلس می‌روند تا پاسخگوی نمایندگان باشند.

صحن مجلس

هفته آینده وزرای نیرو و جهاد کشاورزی برای پاسخ به سوالات نمایندگان در صحن مجلس حاضر می شوند.

رضا اردکانیان وزیر نیرو برای پاسخ به سوال حسن کامران دستجردی نماینده اصفهان در صحن مجلس حاضر می شود.

محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی به منظور پاسخگویی به سوالات علی محمد شاعری نماینده بهشهر، نکا، گلوگاه و نادر قاضی پور نماینده ارومیه در صحن مجلس حاضر می شود.

کمیسیون‌های تخصصی

شش وزیر هفته آینده در کمیسیون‌های تخصصی مجلس حاضر می شوند تا به ۳۳ سوال ۳۵ نماینده پاسخ دهند.

۱۷ سوال از وزرای اطلاعات و خارجه در کمیسیون امنیت ملی

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه بعدازظهر یکشنبه به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس می رود تا به 14 سوال 18 نماینده پاسخ دهد.

نادر قاضی پور نماینده ارومیه، سیدمصطفی ذوالقدر نماینده میناب، رودان، جاسک، سیریک و بشاگرد، اسدا... عباسی نماینده رودسر و املش، علی ساری نماینده اهواز، باوی، حمیدیه و کارون، جمشید جعفر پور نماینده لارستان، خنج و گراش، جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد و کلات، محمدعلی پورمختار نماینده بهار و کبودرآهنگ، محمدرضا صباغیان بافقی نماینده مهریز،‌ بافت، ابرکوه، خاتم و بهباد و محمدرضا نجفی نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس هر کدام یک سوال از این وزیر دارند.

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر، جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد و علیرضا سلیمی نماینده محلات مشترکا یک سوال، مصطفی کواکبیان و محمدرضا نجفی نمایندگان تهران، محمدرضا تابش نماینده اردکان، سیدمهدی مقدسی نماینده اراک و شهاب الدین بیمقدار نماینده تبریز مشترکا یک از این ظریف دارند.

همچنین سیدجواد ساداتی نژاد نماینده کاشان، آران و بیدگل نیز سه سوال از وزیر خارجه دارد.

چهار سوال از وزیر اطلاعات
حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات هم بعدازظهر سه شنبه برای پاسخ به سه سوال چهار نماینده در این کمیسیون حاضر می شود.

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر و ابوالفضل ابوترابی نماینده نجف آباد مشترکا یک سوال و علی مطهری نماینده تهران و حجت الاسلام و المسلمین نصرا... پژمانفر نماینده مشهد و کلات هر کدام یک سوال از وزیر اطلاعات دارند.

2 وزیر در کمیسیون آموزش و تحقیقات
محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش و منصور غلامی وزیر علوم و تحقیقات به منظور پاسخگویی به سوالات نمایندگان بعدازظهر سه شنبه در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس حاضرمی شوند.

شهاب نادری نماینده ثلاث باباجانی، جوانرود، روانسر و پاوه، عباس گودرزی نماینده بروجرد، علیرضا سلیمی نماینده دلیجان و محلات هر کدام یک سوال، حسن کامران دستجردی نماینده اصفهان ۲ سوال و امیر خجسته نماینده همدان نیز سه سوال از بطحائی دارند.

علیم یارمحمدی نماینده زاهدان، اسدالله قره خانی آلوستانی نماینده علی آباد کتول، جلال محمود زاده نماینده مهاباد، علی کاظمی باباحیدری نماینده اردل، فارسان، کوهرنگ، ولی داداشی نماینده آستارا و محمدمهدی زاهدی نماینده راور و کرمان هم از وزیر علوم سوال دارند.

استیضاح رحمانی فضلی در کمیسیون شوراها
عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور بعدازظهر سه شنبه به کمیسیون شوراها و سیاست داخلی مجلس می رود تا با نمایندگان متقاضی استیضاح نشست مشترک داشته باشد.

استیضاح این وزیر از سوی نمایندگان اصلاح طلب مجلس دنبال می شود.

زنگنه در کمیسیون صنایع
بیژن زنگنه وزیر نفت بعدازظهر سه شنبه به کمیسیون صنایع و معادن مجلس می رود تا به سوال نادر قاضی‌پور نماینده ارومیه پاسخ دهد.

وزیر نیرو در کمیسیون عمران
رضا اردکانیان وزیر نیرو نیز بعدازظهر سه شنبه به کمیسیون عمران مجلس می رود تا در خصوص مشکلات تامین آب شرب و بهداشتی کشور به نمایندگان گزارشی ارائه کند.