مقرر شده با تهیه لیستی از رانندگان ناوگان اعزامی به مرز شلمچه به منظور آموزش‌های حرفه‌ای قبل از سفر برای این رانندگان برای ارائه خدمات مناسب به زائران دیده شود.
کد خبر: ۶۶۹۵۷۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۲:۳۹ 19 October 2018

به گزارش تابناک هرمزگان، داريوش باقرجوان مدیرکل اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان گفت: 400 دستگاه اتوبوس برای جابجايی 16 هزار نفر زائر اربعين حسينی به کربلای معلی پيش‌بينی شده است.

مديركل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در ادامه بیان داشت: تأمین اتوبوس‌های زائرین کربلای معلی به شکلی صورت گرفته که به سفرهای همشهریانی که میل سفر و زیارت به شهرهای مشهد، قم و شیراز دارند خللی ایجاد نشود.

باقرجوان گفت: با هماهنگی با سازمان حج و زیارت مقرر شده زائران به صورت کاروانی یا شبه کاروانی و با مدیریت سازمان حج و زیارت و صدور ویزا برای زائران برای اربعین حسینی به کربلا اعزام شوند و از واگذاری اتوبوس به افراد خارج از درخواست سازمان حج و زیارت خودداری می‌شود.

باقرجوان خاطرنشان كرد: هماهنگی‌های لازم برای استقرار تیم کارشناسی مدیران فنی در پايانه مسافربری خليج فارس، سطح استان و ديگر مراكز تجمع زائرين در سطح شهرستان از جمله گلزار ملكوتی شهدای بندرعباس با نظارت اداره کل برای بررسی های لازم فنی و ایمنی ناوگان اعزامی قبل از سفر انجام شود.

وی افزود: همچنین مقرر شده با تهیه لیستی از رانندگان ناوگان اعزامی به مرز شلمچه به منظور آموزش‌های حرفه‌ای قبل از سفر برای این رانندگان برای ارائه خدمات مناسب به زائران دیده شود.

مدير كل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: این اداره کل در خصوص کنترل نرخ‌های کرایه مصوب هم تمهیداتی در نظر گرفته است كه پس از تعیین نرخ کرایه حمل زائرین نیز کمیته مرکزی حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین حسینی(ع) متعاقباً اعلام خواهد نمود.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار